Brian smyger iväg för att träna. Vadå, tror han att han kan dölja saker för Justin? Och Justin kan inte hålla händerna ifrån Brian, dom är fortfarande jättetända på varann, båda två. Nu blev jag lite nostalgisk. Han tar ju för sig lillgrabben, och jag fick en bild i huvudet av Brian/Justin med glassen.
Men vilket gym har öppet mitt i natten?
Brian är osjälvisk när han vill, och som vanligt så ger han inte den andra personen så mycket val. Justin ska åka till LA och så är det.
Sötast i avsnittet var Emmet som visade Horvath hur man gör lunchboxar.

Debbie var söt som visade ringen för alla. Hon har nog inte haft så mycket romantik i sitt liv, Debbie..
Ja, gatorna i Toronto verkade väldigt bekanta..

Brian är såklart tvungen att ständigt lufta sitt förakt för Ben och Mikeys äktenskap/monogama förhållande, men det låter mest patetiskt och desperat. Visst, det är Brians grej att verkligen gå emot allt som heteros står för men hans envisa motstånd, när hans kompisar väljer den väg som gör dom lyckliga, får det att låta ihåligt. Brian, we're on to you...
Jag gillade Justins tal hos filmbolagschefen. Först lät det som att det skulle bli nåt tråkigt PC-tal men det gick över till "the pleasures of buttfucking". Härligt.

Bröllopet var lite för... jag vred lite på mig av romantiköverdosen, men Teds reaktion var faktiskt lite gripande. "If things had been different, maybe..". Debbie får tyst på Brian. Om någon kan få tyst på honom så är det Debbie, och när hon förmanar honom vid starten sen, och han pussar henne på kinden, ja, då smälter jag litegrann. Näst efter Brian och Justin så är Debbie och Brian mitt favoritförhållande.
Avsnittet var ok, men inte strålande. Jag tyckte förra gången att dom sista avsnitten i s 4 var lite avslagna, och intrycket kvarstår delvis, även om jag kan se och uppskatta andra saker nu än förra gången.