gaspode skrev:ojoj, det här var riktigt bra lost!
2x15:
Mycket intressant som händer och de tar upp tidigare trådar, samt skippar onödiga flashbacks..
Coolt också att de "andra" inte alls är så ovårdade som de ville ge sken av.
Fortfrande inte särskilt trevliga dock eftersom det verkade som att de tänkte ta kål på Claire..
Iofs lite fånigt att de lämnade sina trasiga kläder och fejk-skägg där när de rensat ut allt annat. jaja, uppenbarligen hade de ju fler eftersom det här stället förmodligen lämnades direkt efter att Claire stack. De kunde ju knappast veta att hon skulle ha minnesluckor..
"Lost" meanwhile, was drawing a phenomenal 18 million viewers per show last year - its debut season.
But has since dropped to about 12 million this year - and repeats are drawing only about 10 million.
Both show are serials, meaning one show picks up where the last left off.
But watercooler chatter that seems so important to TV shows these days has all but died for "Lost."
"What they are doing makes no sense," wrote one frustrated "Lost" fan on alt.tv.lost, one of the many Internet group sites devoted to discussing "Lost." "They should have done what '24' does every season. No breaks in the episodes just show every episode in order. 'Lost' is not a stand alone series so why treat it like it is!"
The answer, say program execs at both networks, is about the bottom line.
"When you have an asset like 'Lost' you have to make the most of it," an ABC spokeswoman says. "It would be a luxury to schedule it straight through."
Zaxx skrev:Är du redan inne på S4 i dina spekulationer...?
AKS skrev:2.16 Nja... Detta var sådär. Jag har sett betydligt tråkigare avsnitt av Lost, men detta var ändå ingen höjdare...
Om Sun ljög på slutet så hade hon väl inte ens berättat för Jin att han inte kunde bli far? Det gjorde honom ju bara misstänksam... Väldigt konstigt.
CheeseGuy skrev:2.16: rätt tråkigt fram till den sista scenen. Nej, nu slutar jag nog se om jag inte hör att det blir klart bättre.
Vill inte pissa på din parad sus@n, men jag tror det kan bli svårt att hålla ett helt forum levande för varje serie.sus@n skrev:TIPS: DISKUTERA MERA LOST. BLI MEDLEM PÅ MITT FORUM "ALIAS & LOST SWEDEN" http://www.aliaslost.webb.se Där kan verka slött just nu men får vi mer medlemmar som är aktiva vaknar de medlemar som redan finns där till liv!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare