Joss Wonder Woman (tidigare: hemsk titel)

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Tinwiel » fre mar 25, 2005 0:18

noike skrev:
Tinwiel skrev:
noike skrev:Hon är UNDERBAR! I allt, trots att jag bara har sett henne i två saker. Best smile ever.

Hmm.. nu blir jag ju nyfiken. Best smile ever? Bättre smile än Kristen Bell? Ska kolla torrents på den där serien..

Ja, det tycker jag.

Ok, jag är liiiite skeptisk, men jag ska kolla på Wonderfalls innan jag bestämmer mig för om Kristens eller Carolines leende är charmigare. Det är inte lätt att slå Kristen, det är en sak som är säker.. :D
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Matt » fre mar 25, 2005 11:19

Kan inte Ben Affleck få spela wonderwoman. Han kan spela allt. Tillochmed hajen i Jaws. ;)
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Ai » fre mar 25, 2005 11:36

Matt skrev:Kan inte Ben Affleck få spela wonderwoman. Han kan spela allt. Tillochmed hajen i Jaws. ;)

:D

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav noike » lör mar 26, 2005 3:28

Matt skrev:Kan inte Ben Affleck få spela wonderwoman. Han kan spela allt. Tillochmed hajen i Jaws. ;)

Jag litar på Kevin Smith, det kan ju inte bli pinsammare än Pearl Harbour.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav caffeineaddict » lör mar 26, 2005 9:59

gaspode skrev:När vi ändå kritiserar caffeine måste jag nämna den fantastiskt dåliga rubriken.. Om kuno hade sett den hade vi antagligen kunnat höra skriket ända hit. :)

Jag var upprörd, it was a thing. ;) Och jag håller med på båda punkterna så här i efterhand. Vad kan jag säga? Även vi överdrivet fantastiska varelser måste fela ibland så att ingen misstar oss för gudar eller övermänniskor.

Oh, och noike, so's your face.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » lör mar 26, 2005 14:18

caffeineaddict skrev:Oh, och noike, so's your face.

Det hoppas jag. Om mitt ansikte vore pinsammare än Pearl Harbour, oh boy, would my face be red or what?

Eller syftar du på att mitt ansikte är charmigare än Kristen Bells? I sådana fall: thank you.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav sus@n » lör mar 26, 2005 15:35

Får jag fråga vad rubriken var innan :D
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Inläggav noike » lör mar 26, 2005 17:45

sus@n skrev:Får jag fråga vad rubriken var innan :D

Något liknande "Beyond Serenity (eller NOOOOOOOOOOOO!)". Kaffekask borde få smisk.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav caffeineaddict » lör mar 26, 2005 18:49

noike skrev:Kaffekask borde få smisk.

Jag har ju alltid vetat att det har varit ditt mål med Valborgsträffen, men det var skönt att du vågade erkänna det. It will be a struggle, I tell ya!

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav noike » lör mar 26, 2005 19:38

caffeineaddict skrev:
noike skrev:Kaffekask borde få smisk.

Jag har ju alltid vetat att det har varit ditt mål med Valborgsträffen, men det var skönt att du vågade erkänna det. It will be a struggle, I tell ya!

I'm small, but fierce!
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav HeY » sön mar 27, 2005 20:00

Jag tycker att det är svårt att komma på en skådespelare som passar bra. Jennifer Garner skulle ha passat perfekt, men som sagt blir det alldeles förvirrande med hennes Elektra. Halle Barry kanske skulle vara något hon är ju lång (tror jag) och vig och sånt. Men det kanske blir för mycket med hennes Catwoman. Men vem ska man har. Charisma Carpenter har ju nämnts men hon känns inte som en "kick-as" person. Sarah Michelle Gellar skulle gå men om de ska ha en lång person så är hon utesluten. Emma Caulfield då. Hon skulle kanske kunna gå om hon färgade håret brunt igen som i säsong 7 av Buffy. Men hon skulle kanske inte passa så bra ändå. Angelina Joulie Har ju kille utseendet och allt men jag vet inte om hon skulle passa så bra. Tyra Banks har också lite killer utseende och hon skulle kunna gå, men jag tror inte att hon skulle passa så bra.
Shannen Doherty har också någon nämnt men hon skulle verkligen inte passa överhuvudtaget. Alyssa Milano skulle passa bättre, men hon är nog också lite kort som SMG! Jennifer Love Hewitt då? Vet inte om hon skulle passa så bra heller.

Det finns nog nästan ingen som är helst perfekt som Wonderwoman.

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav noike » sön mar 27, 2005 21:04

HeY skrev:Jag tycker att det är svårt att komma på en skådespelare som passar bra. Jennifer Garner skulle ha passat perfekt

Jag håller verkligen inte med. Jag förstår verkligen inte Jennifer Garner-hysterin alls. Ser mycket hellre en kortare Jewel Staite i rollen i sådana fall. Eller till och med Hugh Laurie före JG.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav AKS » sön mar 27, 2005 21:23

noike skrev:Eller till och med Hugh Laurie före JG.

Hehe! Hugh Laurie... som Wonder Woman. Trevlig bild. Tur att det inte är läggdags snart för då hade det kunnat bli... oh, weird, weird dreams. :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav noike » sön mar 27, 2005 22:30

AKS skrev:Hehe! Hugh Laurie... som Wonder Woman. Trevlig bild. Tur att det inte är läggdags snart för då hade det kunnat bli... oh, weird, weird dreams. :)

Attans. Borde ha väntat lite med andra ord...
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav AKS » mån mar 28, 2005 0:12

Ja, nu gjorde du bort dig igen. :)

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Ai » tis mar 29, 2005 12:28

från slayerverse.net

Whedon Considering Affleck as Wonder Woman

In a bold move by newly announced writer/producer of the Wonder Woman movie, Joss Whedon revealed he's considering Ben Affleck for the leading role.

"It's no secret that female superhero movies don't fare well at the box office, " commented Whedon at the Comic Book Convention in Los Angeles. "We have to take movies like 'Elektra' and 'Catwoman' and learn from them."

Whedon, who has been approached by every actress from Brittany Murphy to Lucy Lawless to play the role of America's most beloved female superhero, says they're not ready to make the final decision.

"Obviously, we're looking for an Amazonian Princess, so that rules out most of the female actors in Hollywood. We need someone who's big and strong. I see no other option than to cast Ben Affleck. Besides, he was fantastic in DareDevil." said Whedon as he doodled Affleck in red, gold and blue spandex.

Not everyone is excited about the prospect of Affleck playing Wonder Woman. In fact, some people are downright skeptical.

"I don't see how they're going to make Ben look like a woman." commented David Boreanaz. "There are tons of possible actors that could play Wonder Woman. Take, for example, me. I'm big and tall too. I could be Wonder Woman. I could, I really could."

Warner Brothers has been considering a Wonder Woman movie for several years; however, they were not able to come up with a plot.

"I want to bring a new approach to the Wonder Woman adventures. Maybe something a little more 'in the now'." explained Whedon. "I'm still working out the details, but maybe Ben, or whoever we choose, doesn't have to look like a woman. Maybe Wonder Woman was really a woman trapped in a man's body. Maybe Wonder Woman is a gorgeous six-foot transvestite. All I know is we have a ways to go on the script."

Affleck's agent refused comment at this time, but did say they will contact us if Ben accepts the role.

Also considered for the leading role are Josh Hartnett, Keanu Reeves, and Morgan Freeman.

Sen kände väl artikelförfattaren sig tvungen att klämma in:
The story as represented above is written as a satire or parody. It is fictitious.

Personligen tycker jag Freeman vore ohyggligt intressant! Tänk er honom i spandex!! Fan, jag skulle betala för att se det.
Senast redigerad av Ai tis mar 29, 2005 12:39, redigerad totalt 1 gång.

"Med ett schysst järnrör kan man slå världen med häpnad!"
SockerConny

Michael: YOU FUCKED A MURDERER??
Hunter: What's the big deal? I used a condom.
Brian: Well, your safe sex lecture paid off...

QaF 3x13

Zoë född 21/10-05 3710 g 52,5 cm
Användarvisningsbild
Ai
Watcher

Inläggav Yog-Sothoth » tis mar 29, 2005 12:35

Även om det var en påhittad artikel lyckades de få till Boreanaz' kommentar jävligt klockrent. Låter inte det som något som han skulle säga som Angel? Med aningen sårat självförtroende. :)
Användarvisningsbild
Yog-Sothoth
Big Bad

Inläggav AKS » tis mar 29, 2005 12:46

Det var en riktigt kul artikel. :D

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Binchy » tis mar 29, 2005 13:00

Morgan Freeman for WonderWoman!

Kim Basinger kanske inte är så dum trots allt. Hon är snyggare än Ben Affleck och har mer talang... Rätt jämngamla är de också, tonåringar ser väl ingen större skillnad mellan 33 och 52, ändå.
We saved the world, I say we party! I mean... I got all pretty.
Buffy: I'm gonna give you all a nice, fun, normal evening if I have to kill every person on the face of the Earth to do it.
Xander: Yay?

An archaeologist is the best husband any woman can have; the older she gets, the more interested he is in her - Agatha Christie Mallowan, or not
Användarvisningsbild
Binchy
Slayer

Inläggav sus@n » tis mar 29, 2005 13:25

Jennifer Garner hade jag velat se men hon har ju Elektra :rolleyes:
Användarvisningsbild
sus@n
Witch

Inläggav A bear » mån jun 06, 2005 10:51

Nu ryktas att det blir... *rysning*... Katie Holmes.

http://www.slayerverse.net/tanet/net_bu ... p&id=22626
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Tinwiel » mån jun 06, 2005 23:51

A bear skrev:Nu ryktas att det blir... *rysning*... Katie Holmes.

http://www.slayerverse.net/tanet/net_bu ... p&id=22626

Ah men wtf. Då får hon tuffa till sig rejält. Ska inte Wonder Woman var lite amasonesque? Om Katie sträcker på sig kanske och ger ut en mera tuff vibe. Men det kanske kan funka, vem vet. Jag grundar min uppfattning om henne på när hon var med på Lettermans show för några år sen och det var bara fnitter och fnitter och så.. fånigt. Hon är ju några år äldre nu så hon kanske har förändrats. Eller så är hon duktig skådis och kan få det att funka ändå med en karaktär som är så olik hennes egen personlighet.

Fast egentligen så bryr jag mig inte så mycket. Det är väl bara för att jag hoppas att det blir en rolig film... en superhjältefilm som jag faktiskt skulle vilja se (förutom XMen, dom filmerna gillar jag skarpt). Undra hur mycket Joss har att säga till om när det gäller castingen?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav AKS » sön mar 19, 2006 14:50

Är det Wonder Woman han nämner så slugt på slutet?

http://whedonesque.com/comments/9833#more

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav adolvsson » sön mar 19, 2006 15:19

AKS skrev:Är det Wonder Woman han nämner så slugt på slutet?

Troligen och antagligen. Det stämmer bra överrens med vad han sagt i intervjuer på sistone, tidsmässigt.
Well, I like to eat cheese. And I sometimes like to think of cheese…How it came to be. The magic thing is that there’s just, you know, a cow. And then there’s the grass and the sunlight, and then here comes the cheese…It’s kind of amazing. - David Lynch

Blogg | Twitter | Instagram | Facebook | LinkedIn
Användarvisningsbild
adolvsson
Assistant to the Regional Manager

Inläggav noike » sön mar 19, 2006 15:23

Jag har bestämt mig för att vara lite naiv och hoppas på att han pratar om Goners.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav noike » sön mar 19, 2006 15:32

Förutom då att jag tycker att brittiska Jaime Murray ska ha rollen och att för hennes skull så måste jag springa och se filmen på bio oavsett -- så hoppas en lite del av mig på att de väljer en amerikaaner. Annars kan man inte få in repliken "Aren't you a bit short for being an amazon?" och det vore ju fruktansvärt tråkigt.
Wayne, Letterkenny.

Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Glorificus » sön mar 19, 2006 19:00

AKS skrev:Är det Wonder Woman han nämner så slugt på slutet?

Jupps, senaste veckorna har tiden han angivit för att lämna in manuset blivit kortare och kortare...

13 mars:
"I'm probably going to turn it in in a few days," Whedon said of his Wonder Woman script.
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav Demiurg » sön mar 19, 2006 21:17

Om jag skulle fantisera ihop det tristast möjliga filmvalet för Joss nästa projekt skulle det nog bli Wonder Woman. Deprimerande.
“Bored now.”
Användarvisningsbild
Demiurg
Minion

Inläggav CheeseGuy » sön mar 19, 2006 21:24

Det finns (tydligen) i alla fall en chans att han gör Goners först...
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav Demiurg » sön mar 19, 2006 21:35

CheeseGuy skrev:Det finns (tydligen) i alla fall en chans att han gör Goners först...

Joss ska göra TV. Nu försvinner flera år på filmprojekt istället.

I min idealvärld skulle han få totalt fria händer, en budget motsvarande NASAs och hur många säsonger som helst till sitt förfogande för att göra en TV-serie. I verkligheten - Wonder Woman. Suck.
“Bored now.”
Användarvisningsbild
Demiurg
Minion

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film