America's Next Top Model

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav Bender » tor mar 09, 2006 13:37

ey skrev:
AKS skrev:Går jättesakta för mig också. Just nu 0b/s. Nice. :(

konstigt. min är uppe i 60b/s iaf. fast i början var det bara 1b/s så det släpper väl för er med. *håller tummarna*

Ja då tar det ju bara 1620 timmar då... :D

Är det den nya säsongen som börjat?

Leela: Bender, let's hit the gym. I'm going to teach you how to fight like a girl.
Bender: I'll put on my tutu.
Futurama s2: Raging Bender
Användarvisningsbild
Bender
Scooby

Inläggav AKS » tor mar 09, 2006 13:43

ey skrev:

konstigt. min är uppe i 60b/s iaf. fast i början var det bara 1b/s så det släpper väl för er med. *håller tummarna*

:D

Well, kan i alla fall meddela att jag i några minuter var uppe i 90kb/s och nu ligger jag på 20kb/s så det går ju bättre...
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » tor mar 09, 2006 14:32

AKS skrev:
ey skrev:

:D

Well, kan i alla fall meddela att jag i några minuter var uppe i 90kb/s och nu ligger jag på 20kb/s så det går ju bättre...

haha, jag glömde nog ett K där.
men det ligger stadigt på 70 nått nu, så SOOON! (jag ska bara skriva det här störiga arbetet också.. fandå..)
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » tor mar 09, 2006 14:40

Ditt första inlägg, med k:et som saknas, var verkligen drypande ironi när den är som bäst. Desto roligare då det *inte* var ironi. :) Min är förresten nere på 44b/s nu. Så här sakta brukar det *aldrig* gå.

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » tor mar 09, 2006 14:43

AKS skrev:Ditt första inlägg, med k:et som saknas, var verkligen drypande ironi när den är som bäst. Desto roligare då det *inte* var ironi. :) Min är förresten nere på 44b/s nu. Så här sakta brukar det *aldrig* gå.

haha, allt för att underhålla min gudinna! :P
nej, den går lite som en jojo, min är nere i 1kb/s nu... TEH MADNESS!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » tor mar 09, 2006 14:49

Det går långsamt för mig också, men ut till andra går det jättefort. :rolleyes:

Värdelös tracker!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » tor mar 09, 2006 23:20

Jag har inte fått hem avsnittet förns nu! :x
Men det är bra, jag brukar alltid klaga på att jag redan sett upp dagens alla bästa serier när jag ska gå och lägga mig, så nu har jag något bra att se ikväll.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Illyria » tor mar 09, 2006 23:31

Jag också också nyss fått hem avsnittet, får se om jag orkar se det idag. Jäkla seg nerladdning.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav carre » fre mar 10, 2006 0:05

precis sett det.
s6e01-02
OMG! ok, jade, jag gillar fortfarande hur hon ser ut men hon är asstörig. men nnenna! omg vad hon är snygg. särskilt när hon ler. *kär*
jag gillar... eh, vad heter hon nu, hippiebruttan, med. tuff konkurens det här året. mycket spännande. det kan bli hur bra som helst.
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav AKS » fre mar 10, 2006 1:57

Himla tråkigt att det gick så sakta att få ner. Nu har jag haft besök sen fyratiden tills nu, men hoppas verkligen att det går snabbare framöver. Ska sätta mig och kolla nu...

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » fre mar 10, 2006 22:55

6.01-02
Känns som en starkare omgång än de senaste, flera personer som tog riktigt bra foton, fast Nnenna var ju helt fantastisk. Undrar lite vad hon gör i tävlingen egentligen, hon skulle säkert bli signad direkt. Favoriter är fortfarande Nnenna och Mollie. Tyckte Jade verkade lovande i intervjun på hemsidan men fy vilken hemsk person. Gillar inte alls henne längre. Furonda visade sig vara en bitch också. Hade hoppats på att Gina skulle få åka hem, hon var väldigt störande.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Matt » tor mar 16, 2006 18:16

Var är nya avsnittet? :?
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav Tinwiel » tor mar 16, 2006 18:48

Meeeeeen! vad jag vill ladda... om en vecka så kommer jag att måsta ha datorn på dygnet runt.. :rolleyes:
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Illyria » tor mar 16, 2006 20:16

Fortfarande inget! Varför ska just den här serien vara så seg för.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Matt » tor mar 16, 2006 20:19

Fan jag vill verkligen se idag. för sen åker jag bort i helgen :cry:
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav HeY » fre mar 17, 2006 0:31

Varför kommer det aldrig :cry:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav Illyria » fre mar 17, 2006 0:50

Det är ute nu!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav HeY » lör mar 18, 2006 5:33

6x03
Jag håller med dig Twiggy, Jade skrämmer mig också!! Damn att hon inte åkte ut :(

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav AKS » lör mar 18, 2006 10:25

6.3

Det värsta med Jade är att jag helt allvarligt tror att hon inte fattar att hon inte är "humble". Hon kan inte ens vara det inom sig om man tänker på hur hon uppträder då hon blir intervjuad och då hon pratar i telefon = då de andra tjejerna och domarna inte är i närheten. Sen tycker jag inte att Jade är vacker på ett enda vis heller, inte ens på det där sättet som tjejen som alla säger "har nåt fel i ansiktet, men det är det som gör dig så bra". Nej, Jade är inte ens i närheten av att vara söt/snygg/vacker på det viset. Usch, gillar inte alls människan, men hon lär få vara kvar i 2-3 veckor till eftersom hon är "intressant" för producenterna.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Illyria » lör mar 18, 2006 12:46

6.03 Jade är riktigt hemsk, dessutom är hon ju äldst där (right?), men hon har ingen som helst aning om något. Elak bitch, vilket speglas i fotona. Tyra och co hoppas väl de ska förändra henne... vilket är bäst de lyckas med snart annars får de skicka hem henne. Furonda är en riktig diva också, men hon är ju inte alls elak på samma sätt.

Precis som förra veckan tycker jag de borde skickat hem Gina, tråkigare och sämre foton än alla. Överlag tycker jag de tog sämre foton denna veckan, förra var jag mer imponerad. Mollie och Nnenna passade verkligen i sina korta frisyrer. Förstod mig inte på Sarahs nya frisyr, den såg inte färdigklippt ut? Tyckte inte hon passade i den heller, den borde nog klippas lite mer...
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tob » lör mar 18, 2006 18:02

6.03

Håller med om att Jade är fan vidrig (på så sätt hon har framställts). Men det mesta bottnar nog i en osäkerhet att det inte är de andra i första hand hon måste övertyga utan sig själv. Så på sätt och vis tycker jag lite synd om henne. Nåja.

Molly är min favorit, min favorit innan klippningen, och hon passar jättebra i den nya frisyren.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav LWes » lör mar 18, 2006 23:39

6x03
Ja, vidrig är vad hon är.
Sarah är lätt min favorit. Jag förstår bara inte varför dom var tvungna att ge henne en konstig frisyr. Jag är verkligen inte ett fan av kort hår på tjejer. Ibland kan det vara okej, men det är aldrig sugoi*.
Men hon är ändå snygg. Hon är snyggast.
Gina verkar ju helt skum...

* Sugoi - great or amazing; it is used to express pleasure or amazement at something
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav carre » mån mar 20, 2006 22:31

s6e03

ok, för det första. Jade skulle nog kunna vara söt men nu när man hört henne prata så pajjas allt. bruden har ju ingen självdistans.
inte så händelserik makeover precis. forunda skulle åkt. damn, det är något som ser helt fel ut med henne, och inte på rätt sätt.
brooke blir mer och mer intressant och, fortfarande, nnenna! så snygg den kvinnan är, det är ju löjligt!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » tor mar 23, 2006 14:39

Nytt avsnitt finns ute, men det är bara 250 mb... tror jag väntar på en bättre release.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor mar 23, 2006 17:41

Mitt avsnitt från förra veckan var också 250 mb. Inget jag märkte. Jag har precis börjat kolla veckans avsnitt på TV och det ser helt okej ut.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » tor mar 23, 2006 17:43

åååh, jag vill komma hem och kolla på ANTM!! *gnyr*
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » tor mar 23, 2006 17:47

Det har kommit en med bättre kvalitet nu. Jag har sett något 250 mbs avsnitt tidigare och den sämre bilden märktes.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav AKS » tor mar 23, 2006 18:38

Jag märkte bara en marginell skillnad. Jag kommer att fortsätta ladda ner 250 mb om de kommer först.

6.4 (olika nummer på olika ställen, såg detta som 6.3 nånstans...)

Hur den där tjejen som är så jäkla mesig kan vara kvar förstår jag inte!! (Har glömt bort vad hon heter. Hon som var rädd för kackerlackan.) Vad jag vet har hon inte en enda bra bild och designern var tvungen att sparka in henne på runwayen. Jag var helt säkert på att hon skulle åka. Inte för att jag gillade hon som åkte för hon såg så hoptryckt ut i ansiktet, men något bättre var hon i alla fall.

Preview:n inför nästa avsnitt:
Yes! Det är dags att Jade får sig en känga av den där mesiga tjejen. Det verkar ju nästan som att Jade jäklas med henne.

-- Portal 2

Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav carre » tor mar 23, 2006 22:52

s6e04
hmm, kändes inte som om det hände så mycket i det här avsnittet...
wellwell, jade blev som sagt snygg på fotot men hon är så enververande...
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav Illyria » fre mar 24, 2006 3:25

6.04
Men, skämtar de eller? Skicka hem Gina! Hon är en katatsof.
Önskar Mollie kunde vara lite mer persolig, vill inte se henne åka ut.
Lite tråkigt avsnitt annars.

Previewn: Jaaaaaaanice!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till TV-serier och film