LWes skrev:Glorificus skrev:Fler Angel-veteraner som gjort röster för spel är ju Julie Benz (Halo 2) och David Boreanaz (Kingdom Hearts).
Glöm inte Keith Szarabajka! Han gör ju massvis av tv-spel och tecknade serier och filmer hela tiden!
noike skrev:Alan Tudyk i Into The West om nu ingen nämnt det. Annars förtjänar han det en andra gång.
Illyria skrev:noike skrev:Alan Tudyk i Into The West om nu ingen nämnt det. Annars förtjänar han det en andra gång.
Det vet jag att jag nämnt tidigare. Christian Kane är också med i den serien.
chibi_chan skrev:Date Movie var riktigt rolig. Parodi uti i fingertopparna.
Det var en scen när de gör parodi på sagan om ringen. Jag känner igen han som spelare Frodo, men tänker inte så mycket på det. Sedan i eftertexterna ser jag att det är Tom Lenk!
Andrew som Frodo! XD
Glorificus skrev:chibi_chan skrev:Date Movie var riktigt rolig. Parodi uti i fingertopparna.
Det var en scen när de gör parodi på sagan om ringen. Jag känner igen han som spelare Frodo, men tänker inte så mycket på det. Sedan i eftertexterna ser jag att det är Tom Lenk!
Andrew som Frodo! XD
![]()
Whoa! Det visste jag inte! Men nu ser jag ju att han har Imdb-credz för Date Movie... jaha, då måste jag se den.
Kan tänka mig att han fick den rollen tack vare Aly. Hon och Alexis brukar ju tydligen umgås med Tom rätt ofta.Hehe, måste ha varit rätt kul om de som ligger bakom Date Movie försökte hitta någon passande Frodo-look-alike och Aly föreslog Tom Lenk... han är ju lite Frodo-lik.
Glorificus skrev:Alyson Hannigan besöker Ellen DeGeneres Show nu på tisdag, den 14:e, kl 15:35 på trean.
Ja, jag är synsk. Och jag får bara syner om när Whedonverse-personer dyker upp i talkshows. It's a thing.
Glorificus skrev:Alyson Hannigan besöker Ellen DeGeneres Show nu på tisdag, den 14:e, kl 15:35 på trean.
madskellig skrev:Glorificus skrev:Alyson Hannigan besöker Ellen DeGeneres Show nu på tisdag, den 14:e, kl 15:35 på trean.
Oh, måste se! Jag slutar jobba kl 15:15, om jag cyklar snabbt nog och inte stannar för pensionärer och små barn kanske jag hinner. Wish me luck
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare