noike skrev:Hoppas hårdare än alla er tillsammans.
Un-possible!
noike skrev:Hoppas hårdare än alla er tillsammans.
Lunch: Homemade crabmeat cheesecake served at a “The Inside” writing staff get-together. Wow.
CheeseGuy skrev:Sweeeet, och jag hade inte ens sett Aidan ännu.
Hann de göra en hel säsong? Det vore underbart om serien fick en riktig avslutning precis som Wonderfalls.
Off skrev:Cheese: Det vore underbart om serien fick en riktig avslutning
Jag: Nej det blev nog ingen riktig avslutning.
Adolvsson: Om det sedan räknar som en riktig avslutning är en annan fråga
adolvsson skrev:Nästa vecka. Tingly. All over.
Nu ska vi bara ha den där sablans DVD-boxen, också...
noike skrev:Tob: http://www.mininova.org/tor/248610
Tob skrev:noike skrev:Tob: http://www.mininova.org/tor/248610
Men vad jag blir förvirrad nu då. Avsnitt 8, point of origin, har inte visats, korrekt? I så fall har jag inte sett det heller. Men adolvsson pratar ju om Aidan där uppe, avsnitt 9, som om att det var det som läckte ut. Eller läckte det ut 2 avsnitt? Nåja. jag har nog inte sett Avsnitt 8 i vilket fall som helst, då det inte har visats, bra, The Inside ikväll.
Illyria skrev:Senaste avsnittet jag såg var ett där Lisa Thornhill var gästskådespelare (hon spelar Celest Kane i VM), var det Aidan? Och detta är ett nytt?
Illyria skrev:Senaste avsnittet jag såg var ett där Lisa Thornhill var gästskådespelare (hon spelar Celest Kane i VM), var det Aidan? Och detta är ett nytt?
adolvsson skrev:Nästa vecka. Tingly. All over.
1:54a (Off|) *hytter med näven som i planet off the apes*
1:54a (Off|) You Maniacs! You blew it up! Ah, damn you! God damn you all to hell!
1:54a (Off|) fuck fox
The Buffster skrev:Mest på grund av Peter Coyote och hans fantastiska karaktär. Avsnittet jag gillade allra bäst var lätt 1.07. adolvsson ta tillbaka din gamla avatar!
Avsnitt åtta lyckades jag aldrig få tag på, men nu är det satt på nedladdning. Och sen är det bara att citera adolvsson.adolvsson skrev:Nästa vecka. Tingly. All over.
The Buffster skrev:adolvsson: Yay, dom gula diskhandskarna är tillbaka!! Och du gillar mig...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare