. De (både programmmakarna och Charisma) har verkligen lyckats att visa på att Cordy har förändrats sedan Buffy-tiden men utan att det som gör henne till Cordy försvunnit. Gotta love her!
 . De (både programmmakarna och Charisma) har verkligen lyckats att visa på att Cordy har förändrats sedan Buffy-tiden men utan att det som gör henne till Cordy försvunnit. Gotta love her!
 ! Det vi sett har ju bara varit någon sorts Angeldrömmar så det säger väl inte så mycket vad de kommer att göra med henne. Å andra sidan är jag lite allergisk mot att återuppväcka personer som man trott vara döda. OK, jag vet att det liksom är vad vampyrer är men Darla blev ju till stoft! Hm, vi får se...
 ! Det vi sett har ju bara varit någon sorts Angeldrömmar så det säger väl inte så mycket vad de kommer att göra med henne. Å andra sidan är jag lite allergisk mot att återuppväcka personer som man trott vara döda. OK, jag vet att det liksom är vad vampyrer är men Darla blev ju till stoft! Hm, vi får se...

Mr Chase skrev:I motsats till dig, sus@n, ser jag fram emot vad de kommer att göra med Darla-karaktären

sus@n skrev:I kväll ska jag ha Angel S2 maraton! Är snart laddad.
 .
 .

sus@n skrev:men så har jag också bränt mig i solen så det gör ont att sitta lutad mot kuddarna
 !
 !
Mr Chase skrev:då vet vi i alla fall att du klarar av att sitta ute i solen och det är ju en bra egenskap om man betänker alternativet!
latarmig skrev:Mr Chase skrev:då vet vi i alla fall att du klarar av att sitta ute i solen och det är ju en bra egenskap om man betänker alternativet!
Och skulle du ha blivit bränd efter bara ett par sekunder ute i solen, så kan vi dra våra slutsatser av det också. :-))

!
 !
Mr Chase skrev:sus@n, se upp! Du kanske håller på att förändras. Du har inte två små märken på halsen du inte lagt märke till förut?
I så fall så se det från den "ljusa" sidan -- du kommer att vara ung och vacker för evigt! I know I am!

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare