Off skrev:2x07 Spaders kroppsspråk när han vistades i samma rum som clownen är ungefär så rolig nån kan vara utan att säga ett ord.
caffeineaddict skrev:James Spader briljerar ännu en gång. Ju mer jag ser av honom, desto mer undrar jag om han kan vara en av de bästa skådespelarna genom TV-tiderna. Han är så bra att det är bortom ord, och det är bara att hålla med Off: kroppsspråket i clownscenerna är alldeles otroligt.
Denny: It's fun being me. Is it fun being you?
Alan: Most of the time, yes, actually.
Denny: Then what else is there?
Alan: Indeed.
wyndham skrev:Igår såg jag Secretary. Bra film. Men jag blev lite överraskad att det var något av en romantisk komedi. Också lite lustigt att James Spader fick rollen som Alan Shore året efter att ha spelat denna ekivoka advokat.
caffeineaddict skrev:2.12 var bra, men......är det inte liiiiite av ett low blow att använda en Warren Zevon-låt från sista skivan i en scen som handlar om en cancer-patient? Seriously?
noike skrev:Jo, definitivt. Sedan tycker jag inte heller att Fox håller måttet, han var varkligen det svagaste i avsnittet med stor marginal.
eynosh skrev:2x15
Jag vet inte, typiskt BL avsnitt? Lite småskämt, skådespelarna bra som vanligt, men jag tyckte att det saknade det lilla extra idag.
adolvsson skrev:eynosh skrev:2x15
Jag vet inte, typiskt BL avsnitt? Lite småskämt, skådespelarna bra som vanligt, men jag tyckte att det saknade det lilla extra idag.
Jag håller inte med. De senaste avsnitten har varit ovanligt bra, som om serien äntligen hittar en form som även kan tillfredsställa oss fans av The Practice S8, och för mig var inte idag något undantag.
eynosh skrev:adolvsson skrev:eynosh skrev:2x15
Jag håller inte med. De senaste avsnitten har varit ovanligt bra, som om serien äntligen hittar en form som även kan tillfredsställa oss fans av The Practice S8, och för mig var inte idag något undantag.
Ok, tror inte du förstod mig riktigt bra. BL är precis som det ska vara just nu. Den är rolig och humoristiskt, men ändå seriös. Vad jag menade var inte att avsnittet i sig var dåligt, utan att det var lite likt dom 2-3 tidigare och befann sig på den nivån. För att höja sig ytterligare skulle den behöva något extra, kanske en storyline lite mer vettig än en katt (typ hund).
Men absolut att BL är äckligt jävla bra.[spoiler]
eynosh skrev:3x16
Weeee, älskade sidoarcen med dottern. Precis vad jag ville ha, lite seriös känslomässig drama i en serie som BL.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare