Tinwiel skrev: Fuck 'em all!
poser skrev:Det hade varit jättekul och vara med och bara ljuga, att man ser 5 avsnitt om dagen och att varje helg så blir det en säsong eller två. Att man sover med en mr point under kudden etc.
Ai skrev:... och att man målat sovrumsväggen med stora ....
latarmig skrev:Dessutom gör sig hans vägg bra på bild.
Zaxx passar fint, kanske ihop med eynosh som gjorde sig så bra i TV.
sus@n skrev:Hon verkar faktiskt seriös, hon var jätte trevlig mot mig men jag visste själv att jag inte är så speciell att det är intressant att skriva om och jag erbjöd mig att tipsa andra om att skriva till henne.
Willow: I'm not ashamed. It's the computer age. Nerds are in. They're still in, right?
AKS skrev:Undras hur många haters som kommer att regga sig på denna sida och försöka dissa oss efter en sådan eventuell artikel? =)
noike skrev:AKS skrev:Undras hur många haters som kommer att regga sig på denna sida och försöka dissa oss efter en sådan eventuell artikel? =)
Jag har räknat på det där och antagligen runt 8000 får jag det till.
noike skrev:AKS skrev:Undras hur många haters som kommer att regga sig på denna sida och försöka dissa oss efter en sådan eventuell artikel? =)
mattek72 skrev:noike skrev:AKS skrev:Undras hur många haters som kommer att regga sig på denna sida och försöka dissa oss efter en sådan eventuell artikel? =)
Inte fler? Du måste ha räknat fel! :)
Zaxx skrev:*pratat med expressen*
och sen hålla käften!Zaxx skrev:*pratat med expressen*
Ai skrev:Vad händer? Vad händer? Vad händer????
Nu är jag jättenyfiken!
Du kan ju inte bara skriva:och sen hålla käften!Zaxx skrev:*pratat med expressen*
sfinx skrev:Ai skrev:Vad händer? Vad händer? Vad händer????
Nu är jag jättenyfiken!
Du kan ju inte bara skriva:och sen hålla käften!Zaxx skrev:*pratat med expressen*
Näää! Det kan du inte.
Zaxx skrev:En anledning att köpa Expressen ngn dag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare