Antar att flera redan uppmärksammat det men:
Rileys fru Sam i Just Like Heaven. Rätt träig även här.
gaspode skrev:Jag hade totalt missat att det var hon, men hon är ju med i (den kortlivade?) "Love Monkey", och jag hatade henne inte, så hon kanske är bättre än man tror..
Binchy skrev:Larry Bagby, aka Larry, i Walk the Line.
Binchy skrev:Larry Bagby, aka Larry, i Walk the Line.
adolvsson skrev:Binchy skrev:Larry Bagby, aka Larry, i Walk the Line.
Oh for FUCKS sake! Det är nu jag slappar mig själv till dumland. Alltså, allvarligt. Jag tyckte jag kände igen honom, lite vagt sådär, och hade tänkt kolla upp vem han var på IMDB efter filmen var slut. Vilket jag glömde. Och aldrig var jag ens i närheten av att placera honom i buffyland.
Larry. Givetvis. You may all flog me senseless now.
Binchy skrev:Yay, flogging!!! (Ont om smileys med björkris... these'll have to do)![]()
![]()
Glorificus skrev:Parodi... hm... nä, Bring it On är väl snarare en hyllning till cheerleading.
chibi_chan skrev:Glorificus skrev:Parodi... hm... nä, Bring it On är väl snarare en hyllning till cheerleading.
Nej, det är helt klart en parodi. Eller? *blir osäker*
dizzy skrev:Nyx skrev:Chiwetel Ejiofor är med i Canterbury Tales på ettan just nu...
Såg det också,
och han från Life on Mars och tjejen från Spooks.
dizzy skrev:och han från Life on Mars
adolvsson skrev:dizzy skrev:och han från Life on Mars
Dang it! Det var han. Tyckte inte han var särskilt likt och beslutade mig för att jag hade fel. Vilket alltså var fel. Cool.
noike skrev:adolvsson skrev:dizzy skrev:och han från Life on Mars
Dang it! Det var han. Tyckte inte han var särskilt likt och beslutade mig för att jag hade fel. Vilket alltså var fel. Cool.
Du skojar?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]