Off skrev:Det hjälper ju inte att klaga men MEH!
Ai skrev:Ja, jag är skitjobbig just nu.
Och jag saknar henne också....
Binchy skrev:Ai skrev:Ja, jag är skitjobbig just nu.
Och jag saknar henne också....
Aaaaw, Dru är tillbaka! Men hon ser för stor ut för ramen, what happened?
Binchy skrev:Nu är väl rätta tiden att vara skitjobbig. Kan alltid skylla på hormonöverdos efter förlossningen alternativt amningen. Kanske kan funka i ett par år, om man är taktisk
Binchy skrev:OK, då är det väl mitt minne som sviker mig. (NEEEEJ, inte än, snälla, bara några år till...)
Ai skrev:Binchy skrev:OK, då är det väl mitt minne som sviker mig. (NEEEEJ, inte än, snälla, bara några år till...)
Jadå. Minst 12 år till. Lovar!
AKS skrev:Det är nog en av grabbarna i Queer as Folk. Inte för att jag sett serien, men det känns som om Ai skulle vilja ha en sån avatar.
AKS skrev:Det är nog en av grabbarna i Queer as Folk. Inte för att jag sett serien, men det känns som om Ai skulle vilja ha en sån avatar.
ey skrev:sfinx skrev:Tack...cool huh!
jeee, can i touch you?
sfinx skrev:ey skrev:sfinx skrev:Tack...cool huh!
jeee, can i touch you?
imorgon passar väl bra om inte annat...
Zaxx skrev:sfinx skrev:ey skrev:sfinx skrev:Tack...cool huh!
jeee, can i touch you?
Ska ni ta på varann?
Kamera?
ey skrev:Zaxx skrev:sfinx skrev:ey skrev:sfinx skrev:Tack...cool huh!
jeee, can i touch you?
Ska ni ta på varann?
Kamera?
klart vi ska! vi tar alltid på varandra! Ankhan har lovat ta på mina bröst, jag är mycket förväntansfull!
adolvsson skrev:ey skrev:Zaxx skrev:sfinx skrev:ey skrev:sfinx skrev:Tack...cool huh!
jeee, can i touch you?
Ska ni ta på varann?
Kamera?
klart vi ska! vi tar alltid på varandra! Ankhan har lovat ta på mina bröst, jag är mycket förväntansfull!
You, me, and EVERYone else around.
ey skrev:adolvsson skrev:ey skrev:Zaxx skrev:sfinx skrev:ey skrev:sfinx skrev:Tack...cool huh!
jeee, can i touch you?
Ska ni ta på varann?
Kamera?
You, me, and EVERYone else around.
kom in på IRC adolvsson, jag har saker att diskutera med dig.
Zaxx skrev:Förmodligen bröst adolvsson...
Ang bröst.. hur mår syrran?
adolvsson skrev:Zaxx skrev:Förmodligen bröst adolvsson...
IRLG!
Hon är fortfarande ihop med det där dumhuvet jag inte gillar. När ska du göra någonting åt det? Va? Va?!
adolvsson skrev:Zaxx skrev:Förmodligen bröst adolvsson...
IRLG!
Hon är fortfarande ihop med det där dumhuvet jag inte gillar. När ska du göra någonting åt det? Va? Va?!
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Zaxx skrev:Förmodligen bröst adolvsson...
IRLG!
Fan, jag hoppades att vi faktiskt hade genomfört vår plan och tagit hand om det, och att det bara var en av de där delarna av träffen som har försvunnit ur mitt huvud såsom vi diskuterar i Glad-tråden...
Du, jag, Zaxx och Carmen var det som skulle genomföra dådet, va?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare