The Buffster skrev:ZTV visade första avsnittet av L Word igår och eftersom jag alltid ångrat att jag inte såg serien när den började sändas tog givetvis chansen nu (ibland kan det vara lite svårt att ta sig för att ladda ner en serie).
brat skrev:Tob, du har ju bara missat ett avsnitt så än har du väl chansen att haka på. Men att ladda hem fungerar ju också... för åtminstone jag tycker att 23-tiden på lördagar är en helt hopplös tid!
The Buffster skrev:Jag är kär i Shane. Hon är utan tvekan den mest intressanta karaktären och jag hade gärna sett att hon fick större utrymme. Känns som om det ges allra mest utrymme till Tina och Bette och det är nog dom som jag tycker känns minst intressanta. Fast gängets "intervention" mot deras tråkighet var alldeles underbart rolig, "slender against cats". Även Jenny ges rätt mycket utrymme och jag gillar väl henne ganska så bra. Men det känns som om hon är lite utanför resten av serien fast det kommer kanske att ändras sen? Och om hennes och Tims förhållande är över på riktigt, vilket det verkligen känns som att det är, så gör det då inget för mig om han försvinner ur serien. Förutom Shane så är, som jag skrev tidigare, Dana också väldigt bra. Hon är så söt i sin osäkerhet. Hennes story känns intressant också.
brat skrev:Håller med dig helt och hållet!Så med tanke på att vi har så lika smak om s1 gissar jag att du kommer att tycka om s2 lika mycket som jag gör! Enligt mig försvann allt dåligt (nästan) och allt bra blev ännu bättre!
Verkligen! fan också, Dana som är så coolposer skrev:3x06
Oj, det ryckte lite i tårkanalerna när Alice stod där lite gömd i Danas rum och utbrast "I'm here".
The Buffster skrev:JAG ÄLSKAR SHANE!!!
brat skrev:Ser fram emot att höra dina åsikter om s2. Jag hade s2-maraton omtitt i söndags så jag har allt färskt i minnet.
The Buffster skrev:Och Shane... känns som om Shane har fått lite mer plats nu, vilket är underbart. Gillar att hon och Jenny bor tillsammans. Den nya rumskompisen, Mark?, känns också bra. Lite mer tveksam är jag till Carmen, men vi får se hur det blir.
The Buffster skrev:Såg alldeles nyss 2.10 och slutet när Shane började gråta när hon fick reda på att Mark hade videofilmat henne. Vilken scen!
Citing "a ratings explosion in season 3", Showtime announced today that it has ordered a fourth season of The L Word, the lesbian drama created by Ilene Chaiken.
"The L Word is without a doubt is one of Showtime's true signature series," said Showtime President Robert Greenblatt in a press release announcing the news.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare