wyndham skrev:s3 börjar på svt ikväll 22:30. Måste den här serien ses från början eller är det smärtfritt att hoppa på nu?
Illyria skrev:Jag skulle också rekommendera att börja med s1, som är väldigt bra.
Ikväll är det premiär för s3 för mig, ska göra ett bättre försök än förra säsongen att följa den på SVT.
qarlsson skrev:The Wire s04 sparkar igång, enligt en artikel på AICN, så tidigt som i början av september!!!
Illyria skrev:Det ska bli trevligt med en ny säsong, men (spoiler om slutet på s3) det kommer vara tråkigt utan Stringer.
caffeineaddict skrev: (spoiler mini-spoiler om skådis som är med/inte är med i S4) Dominic West intervjuas iaf i promomaterialet för S4, så yay!
noike skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler mini-spoiler om skådis som är med/inte är med i S4) Dominic West intervjuas iaf i promomaterialet för S4, så yay!
Yay! Alltid något även om jag är rädd att han kommer vara med mindra. Ett jävla sätt om ni frågar mig.
The Buffster skrev:Det är knappt så man fattar det, imorgon får man äntligen se The Wire igen. Man ser alltid fram emot säsongsstarter av serier man gillar men det är ändå skillnad på serier och serier. The Wire ligger helt klart som i ett skimmer för mig. Visst är jag t ex glad att House är tillbaka men det är ändå ingenting i jämförelse med The Wire. Jag vill ha imorgon nu!
caffeineaddict skrev:The Buffster skrev:Det är knappt så man fattar det, imorgon får man äntligen se The Wire igen. Man ser alltid fram emot säsongsstarter av serier man gillar men det är ändå skillnad på serier och serier. The Wire ligger helt klart som i ett skimmer för mig. Visst är jag t ex glad att House är tillbaka men det är ändå ingenting i jämförelse med The Wire. Jag vill ha imorgon nu!
BTW, har du fått ordning på saker och ting på nedladdningssidan eller ska jag hålla kvar i filen tills du kommer online?
The Buffster skrev:Men jag fixade utorrent som du föreslog och det fungerar utmärkt så nu kan jag ladda ner så mycket jag vill igen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]