Zaxx skrev:Spoiler 2.10
Ändrar min åsikt ang vad som finns i röken...
Det verkar vara Echos liv som "flashar framför hans ögon"
Ännu bättre, röken läser av människors liv och dömmer dem!
Jag är dålig på att spekulera, så jag tänker inte ens försöka. Men låter det inte rätt troligt?"Locke har ju också mött röken, första gången såg han ju riktigt rädd ut, andra gången när han bar dynamiten, först blev han ju nyfiken, men när det förflutna kom för nära försökte han fly, men man kan aldrig fly från sitt förflutna, det var därför han nästan blev nerdragen i gropen!
Jag tror han kommer att möta röken igen, och då måste han göra som mr ecco.. dvs se sitt förlutna, stå för det. och gå vidare i livet"
Zaxx skrev:2.11
ps. Lwes: vart såg du Alex?
Noam skrev:Zaxx skrev:2.11
ps. Lwes: vart såg du Alex?
Alex var ju den som kom fram med Kate.
The Buffster skrev:2.12 Satt väl egentligen mest och var arg under hela avsnittet. Har någon av människorna på ön hört talas om medkänsla? Stackars Charlie (som förvisso är rätt jobbig) kämpar med sitt drogmissbruk och istället för att stötta honom är alla bara arga. Helt obegripligt. Usch, fördömande människor är bland det värsta som finns.
LWes skrev:Ja visst. Dom (och vi alla) borde uppmuntra knark! "Knark är Gott!"![]()
Usch, knarkande människor är bland det värsta som finns.
The Buffster skrev:LWes skrev:Ja visst. Dom (och vi alla) borde uppmuntra knark! "Knark är Gott!"![]()
Usch, knarkande människor är bland det värsta som finns.
Det var exakt det jag menade. Verkligen.
Vet inte ens om jag orkar förklara. Men självklart menade jag inte att dom ska uppmuntra Charlie att knarka. Det jag menar är att dom borde inse hur svårt han har det och att det blir mycket lättare för honom att sluta om han har deras stöd istället för deras fördömande.
Och att säga att knarkande människor är det värsta som finns utan att alls tänka på orsakerna som kan finnas...
CheeseGuy skrev:Men herregud, sluta se då. Ni har sett 36 avsnitt och det är ju inte som att det bara har börjat bli sämre nu på senare tid.
The Buffster skrev:CheeseGuy skrev:Men herregud, sluta se då. Ni har sett 36 avsnitt och det är ju inte som att det bara har börjat bli sämre nu på senare tid.
Haha, jo jag vet att jag borde. Men jag har extremt svårt att sluta se serier som jag en gång har fastnat i. Det han knappt hänt. Så ja jag vet att jag borde men jag kan inte. Och som jag säger ibland är det bra och mysteriet kring ön känns fortfarande spännande.
caffeineaddict skrev:Jag tyckte 2.12 var för jävla bra för att vara Lost.
Jag har ju inga egentliga problem med tempot. Visst tror jag och är rädd för att alltihop inte leder någonstans, men det hade jag varit även om vägen till ingenstans hade gått fortare. Och den här sortens totala nedbrytande av en karaktär tilltalar mig oerhört. Det enda som egentliga slog mig som direkt fel var överdrivet mycket kristet tjafs (ja, jag är bekväm med att kalla det "kristet tjafs". Folk får tro vad de vill, men för mig som inte tror på det är det, just det, tjafs.).
Dock hoppas jag att de inte glömmer Charlie i flera avsnitt nu såsom de gör ibland, utan att han åtminstone får vara med i en bihistoria redan nästa vecka. Låt inte det här vara slutet på nedfallet, att göra honom till en *riktig* outcast istället för en sådan där halv-outcast som Analucia vore verkligen intressant. Om han lever i periferin och syns ibland men inte umgås med någon av de andra.
Zaxx skrev:The Force is strong with that one..
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare