AKS skrev:Eftersom det handlar om två serier så lägger jag in infon här trots att The Office har en egen tråd:
http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_ma ... 1|,00.html
Yay! My Name Is Earl får S2 och The Office S3. Jag är särskilt glad för The Office.
LWes skrev:Eynosh skrev:Har Stargate gått i 9 år?? Jaevlar...
Det är just det som gör det så bra. All den histora den lagt bakom sig, och under den tiden har dom alltid haft starka band mellan avsnitten med massvis av återkommande karaktärer och långa arcar såväl som fristående avsnitt.
A bear skrev:STAN: Go ahead, sue us!
TOM CRUISE: Alright.
http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11609307.asp
Veidit skrev:A bear skrev:STAN: Go ahead, sue us!
TOM CRUISE: Alright.
http://www.svd.se/dynamiskt/noje/did_11609307.asp
WTF alla går ju in i garderoben i slutet mer eller mindre, det är ju ett UNDERBART avsnitt!
Eynosh skrev:LWes skrev:Eynosh skrev:Har Stargate gått i 9 år?? Jaevlar...
Det är just det som gör det så bra. All den histora den lagt bakom sig, och under den tiden har dom alltid haft starka band mellan avsnitten med massvis av återkommande karaktärer och långa arcar såväl som fristående avsnitt.
Kan nästan börja tänka mig och börja kolla igen. Såg nog allt som allt ett tiotal avsnitt ur S1, men sen la jag av.
Veidit skrev:Sen finns alltid Stargate Atlantis
Jillian Bach's television series credits include a lead role in "Two Guys, a Girl and a Pizza Place," a recurring role on "ER," and guest-starring roles on "Yes, Dear," "Still Standing," "Gilmore Girls" and "Felicity."
poser skrev:Courting.Alex.S01E01 kom idag, såg inte jätteintressant ut och tänkte inte ladda ner fast så såg jag.Jillian Bach's television series credits include a lead role in "Two Guys, a Girl and a Pizza Place," a recurring role on "ER," and guest-starring roles on "Yes, Dear," "Still Standing," "Gilmore Girls" and "Felicity."
booooyah
poser skrev:Courting.Alex.S01E01 kom idag, såg inte jätteintressant ut och tänkte inte ladda ner fast så såg jag.Jillian Bach's television series credits include a lead role in "Two Guys, a Girl and a Pizza Place," a recurring role on "ER," and guest-starring roles on "Yes, Dear," "Still Standing," "Gilmore Girls" and "Felicity."
booooyah
CheeseGuy skrev:CW Network to replace WB, UPN
Whoa. Det positiva är att "The new network will broadcast such UPN shows as "America's Next Top Model" and "Veronica Mars," as well as WB programs "Beauty and the Geek" and "Smallville."", vilket ger hopp om en tredje VM-säsong, men i övrigt är jag tveksam till om det här kan vara bra. (Men jag är inte ett dugg insatt, och har förhoppningsvis fel, så...)
Matt skrev:Jag måste göra en lista på vilka dagar man ska ta hem vilka serier
Är det nån som har nån bra lista eller något annat bra system för att inte glömma bort?
poser skrev:Jag vill gärna tro att detta är bra, men det är det säkert inte.
Whoa. Det positiva är att "The new network will broadcast such UPN shows as "America's Next Top Model" and "Veronica Mars," as well as WB programs "Beauty and the Geek" and "Smallville."", vilket ger hopp om en tredje VM-säsong, men i övrigt är jag tveksam till om det här kan vara bra. (Men jag är inte ett dugg insatt, och har förhoppningsvis fel, så...)
poser skrev:Hoppas verkligen inte OTH försvinner (sen får gärna Everwood vara kvar med O_o).
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]