monkeyboy skrev:adolvsson you're slipping
Glorificus skrev:Kan vi inte alla byta nick och avatarer, och så ser vi hur lång tid det tar att reda ut vem som är vem?
En variation vore att vi alla bytte nick och avatarer med varandra.
adolvsson skrev:Glorificus skrev:Kan vi inte alla byta nick och avatarer, och så ser vi hur lång tid det tar att reda ut vem som är vem?
Jag tror det redan har börjat. Situationen inne på irc-kanalen var väldigt förvirrande, tidigare idag...
caffeineaddict skrev:adolvsson skrev:Glorificus skrev:Kan vi inte alla byta nick och avatarer, och så ser vi hur lång tid det tar att reda ut vem som är vem?
Jag tror det redan har börjat. Situationen inne på irc-kanalen var väldigt förvirrande, tidigare idag...
Vadå tidigare idag? ey och jag har ju gjort det där flera gånger för att jävlas med alla som tycker vi har för lika nick i kanalen. Och i förra veckan bytte vi ju med Off också, så jag var Off, Off var carre (ey) och carre var jag i några minuter. Kommer inte ihåg vem det var som var nära att få hjärnblödning, men förmodligen var det poser.
LWes skrev:Nu har jag hela ER och idag har jag börjat se det och jag har sett 3 avsnitt och jag tycker redan att det är mycket bra, vilket betyder att jag kommer att älska den väldigt mycket efter några säsonger.
Jag tycker vi startar en insamling för att köpa Summer Glaus avklippta naglar. Jag menar en del av Summer? Visst (Okej, kanske inte njurstenar). En del av Shatner? What A bear said.A bear skrev:http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4623280.stm
Ewwww.
Peppe skrev:LWes skrev:Nu har jag hela ER och idag har jag börjat se det och jag har sett 3 avsnitt och jag tycker redan att det är mycket bra, vilket betyder att jag kommer att älska den väldigt mycket efter några säsonger.
Vart har du fått tag på allt?
Rombat skrev:Jag tycker vi startar en insamling för att köpa Summer Glaus avklippta naglar. Jag menar en del av Summer? Visst (Okej, kanske inte njurstenar). En del av Shatner? What A bear said.A bear skrev:http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4623280.stm
Ewwww.
LWes skrev:Jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men dom vill göra en spin-off på 7th Heaven när serien slutar, men dom vet ännu inte vad den skulle handla om eller så. Det låter bra att bolaget vill det. Det vore kul om det blir så. 7th Heaven är bra!
ey skrev:LWes skrev:Jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men dom vill göra en spin-off på 7th Heaven när serien slutar, men dom vet ännu inte vad den skulle handla om eller så. Det låter bra att bolaget vill det. Det vore kul om det blir så. 7th Heaven är bra!
spin-off på en serie som gått i typ 10 säsonger (och som enligt mig borde lagts ner första gången de moralpredikade om gud och härligheten) är ju bara fel. wrong.
ey skrev: (och som enligt mig borde lagts ner första gången de moralpredikade om gud och härligheten)
Nästan så key-members of the cast ought to have been shot as kids.adolvsson skrev:ey skrev: (och som enligt mig borde lagts ner första gången de moralpredikade om gud och härligheten)
Innan den ens pitchades till TV-bolaget, med andra ord? Medhåll.
Glorificus skrev:Love Monkey 1x01 var bra, speciellt om man gillar Tom Cavanagh. Feel good, rapp dialog, fokus på musik... Än så länge kändes inget i piloten som något nytt, och det är just det som drar ned betyget, men det var ändå fräscht och har potential att bli riktigt bra. Och jag gillar titeln... Love Monkey.
poser skrev:Ord, en polare beskrev det som en kombination av Ed och High Fidelity vilket inte kändes helt fel. Jag kommer definitivt fortsätta kolla.
LWes skrev:Stargate SG-1 9x13:
HOLY COW!!!!
MARTOUF!!!!JANET!!!!
![]()
Detta bringar tillbaka massvis av minnen av den fantastiska tiden med Apophis och alla andra stora goa'ulds och dom fantastiska tok'ra. Serien har haft så otroligt många fantastiska återkommande karaktärer, varav väldigt få fortfarande lever (utanför dom från jorden kan jag typ bara komma på Bra'tac) men Martouf var min favorit och jag blev så förtvivlad när han dog, och nu nästan 6 år senare kommer han tillbaka! Fantastiskt, väldigt få serier hade gjort något sådant. Synd att han åkte igen!
och Janet! Så otroligt många avsnitt hon varit med i, jag blev helt chockad när hon dog, det var så sorgligt, det var kul att se henne också igen.
och en Asgaardian! Jag älskar dom, dom är så coola! Jag önskar att SGC ska få en asgaardian stationerad hos sig, som den som är stationerad på det där skeppet som var med i Atlantis, och på tal om Atlantis, jag älskar att dom pratar om det och hotet där och så, det är sånna fantastiska saker man får utav spin-offs. Jag önskar att dom ska hitta några ZPMs snart så att dom kan resa fram och tillbaka mellan jorden och Atlantis lite mer, för dubbelavsnittcrossover är något jag väldigt gärna vill se.
Mest av allt det här avsnittet är jag bara lite besviken att Jonas Quinn inte var med i något team. Åh så jag saknar Jonas Quinn, har dom inte råd med en till regular? SNÄLLA!
Åh vad fantastiskt Stargate är. Dom som inte sett det har verkligen missat något.
Eynosh skrev:LWes skrev:Stargate SG-1 9x13:
HOLY COW!!!!
MARTOUF!!!!JANET!!!!
![]()
Detta bringar tillbaka massvis av minnen av den fantastiska tiden med Apophis och alla andra stora goa'ulds och dom fantastiska tok'ra. Serien har haft så otroligt många fantastiska återkommande karaktärer, varav väldigt få fortfarande lever (utanför dom från jorden kan jag typ bara komma på Bra'tac) men Martouf var min favorit och jag blev så förtvivlad när han dog, och nu nästan 6 år senare kommer han tillbaka! Fantastiskt, väldigt få serier hade gjort något sådant. Synd att han åkte igen!
och Janet! Så otroligt många avsnitt hon varit med i, jag blev helt chockad när hon dog, det var så sorgligt, det var kul att se henne också igen.
och en Asgaardian! Jag älskar dom, dom är så coola! Jag önskar att SGC ska få en asgaardian stationerad hos sig, som den som är stationerad på det där skeppet som var med i Atlantis, och på tal om Atlantis, jag älskar att dom pratar om det och hotet där och så, det är sånna fantastiska saker man får utav spin-offs. Jag önskar att dom ska hitta några ZPMs snart så att dom kan resa fram och tillbaka mellan jorden och Atlantis lite mer, för dubbelavsnittcrossover är något jag väldigt gärna vill se.
Mest av allt det här avsnittet är jag bara lite besviken att Jonas Quinn inte var med i något team. Åh så jag saknar Jonas Quinn, har dom inte råd med en till regular? SNÄLLA!
Åh vad fantastiskt Stargate är. Dom som inte sett det har verkligen missat något.
Har Stargate gått i 9 år?? Jaevlar...
Off skrev:Precis sett klart säsong 1 av How do you want me. En 90-talsserie med Dylan Moran. Olaughtrackad lite mörkare komedi om Moran och hans fru som flyttar till frugans hemby där alla hatar Moran. Allmänt nedtonad men ändå fruktansvärt rolig på sina ställen.
Edit: Olaughtrackad = TM.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare