Tam skrev:Ingen bör lägga ner att titta på serien innan 5x10. Tinwiel är snart där...
[spoilermärkt för att reta gallfeber på, framförallt, Tinwiel!]
Jag sitter som på nålar för hennes kommentar efter att hon sett det!

Tam skrev:Ingen bör lägga ner att titta på serien innan 5x10. Tinwiel är snart där...
Tinwiel skrev:Ai, you're eeeeevil! Skriva sånt som jag inte får läsa, fastän jag vill.
AKS skrev:Tinwiel skrev:Ai, you're eeeeevil! Skriva sånt som jag inte får läsa, fastän jag vill.
Eftersom jag inte följer serien så läste jag Ais spoiler och det är verkligen inget du ska läsa hur mycket du än vill!! (Jag räknar kallt med att jag [förhoppningsvis] glömt bort det om jag skulle vilja börja se serien nån gång.)
Tinwiel skrev:Kan hända att jag hinner med två avsnitt till innan jag ska natta. Jag har ju vridit ordentligt på dygnet nu, så det klarar jag säkert. Så jag struntar i att jag faktiskt tänkte försöka lägga mig innan kl 2 inatt.![]()
Tinwiel skrev:5x10![]()
![]()
![]()
*torkar tårarna*![]()
Jag vet inte vad jag ska säga. Vilket fullkomligt omtumlande, hemskt, fruktansvärt och sorgligt avsnitt. Och så vackert, för sorg och kärlek kan vara så oerhört vackert, om nu det ordet är rätt ord att använda, jag vet inte. Favoritscener: Självklart Brian och Justin på slutet, det var så fint, och jag grinade, jepp, jag grinade. Dom två tillsammans slutar aldrig vara magiska, och äntligen säger Brian "I love you" till Justin, och Justins respons var full av "efterlängtan" och så fin, mitt uppe i allt kaos.
Andra favoritscen: Brian och Debbie i kyrkan.
Mikey måste klara sig, såhär får det inte gå!![]()
Fan, hur ska jag nu kunna sova, nu är jag ju alldeles uppjagad!
Edit: Nä, jag måste se slutscenen en gång till. Damn, det är såna här "moments" som man lever för i QAF.
Tinwiel skrev:[...] Daaaaaamn, vill ha fler säsonger! Man vill ju veta hur det går för Justin i NY och hur det går för Brian och Hunter och alla...
Tinwiel skrev:Jo, jag har läst litegrann, tack Ai... men det är ju "bara" fanfiction, i want the real thing! Fast visst så kändes det lite bättre efter att jag läst lite där..
Tinwiel skrev:Puh! Var lite (mycket) orolig för Justin där, satt och svor åt att han var så dum. Trodde att han skulle bli våldtagen eller börja bli fast i knarket eller nåt liknande. Jävla slibbo till chef!Bra val, gå hem till Brian istället och make some sweet löööv.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare