Off skrev:Fan här snackar vi värdig motståndare. FW verkar inte vara omöjlig på att själv begå en del brott i framtiden för att få dit Vic. Någon annan som fick den känslan också?
adolvsson skrev:Mer än att Ronnie är kraftigt underanvänd och jag hoppas lite att det här kommer bli hans säsong.
The Buffster skrev:adolvsson skrev:Mer än att Ronnie är kraftigt underanvänd och jag hoppas lite att det här kommer bli hans säsong.
Håller helt med. Att han har varit underanvänd under tidigare säsonger är väl det minsta man kan säga. Jag har alltid undrat varför han aldrig egentligen fått göra någonting. Han har ju knappt ens haft repliker. Men, men jag hoppas som du att detta blir hans säsong.
noike skrev:Ronnie gör en hel del i bakgrunden igenom hela serien. Så fort de behöver någon smart så tittar alla på Ronnie. (Han var inte fast karaktär förrän s4 heller. Skrämmande.) För övrigt är jag skitimponerad av skådespelaren, det som andra behöver en scen och en massa dialog kan han göra med ett ord och tre sekunders screentime.
qarlsson skrev:Vilket för oss till intrycket av promon till 5x03..
qarlsson skrev:Kveckans avsnitt fyller sin funktion att föra Vic och Kavanaugh head-to-head betydligt tidigare än jag först trodde. Vilket för oss till intrycket av promon till 5x03..
qarlsson skrev:5x02
Vad är planen nu när Kavanaugh råkade blåsa Lem som trumfkort så tidigt? Jag tycker säsongspremiären var ett par snäpp vassare, men veckans avsnitt fyller sin funktion att föra Vic och Kavanaugh head-to-head betydligt tidigare än jag först trodde.
noike skrev:qarlsson skrev:Vilket för oss till intrycket av promon till 5x03..
Kan vi markera de här blocken för sig och med tillhörande header? För oss som inte gillar promotrailers under pågående säsonger.
noike skrev:Fast är/var Lem Kavanaughs trumfkort? Visst, han hade säkert hoppas på en snabb lösning, men det skulle inte förvåna mig ifall han redan visste om detta och gjorde som han gjorde bara för att få med Aceveda i mxen. Folk som drabbas av panik och göra en cover-up brukar göra misstag. För något är i görningen, annars hade han inte sprungit till Aceveda på det där viset efter att han låst in Lem på hotellrummet. Hitintills så har allt skett enligt Kavanaughs tidsschema, så jag tror att allt går som han har förutsett.
adolvsson skrev:Var den där promon verkligen bara för nästa avsnitt? För om dom får in allt det redan där, vågar jag knappt tänka på hur intensiv säsong 5 kan komma att bli. Dito på rysningarna.
The Buffster skrev:5.02 Jävlar vad läskig Kavanaugh är alltså. Jag fattar inte att Corrine inte tycker att han är lite creepy. Visst jag vet ju att han inte är ärlig men det känns som att hon borde tycka att han känns lite konstig åtminstone.
noike skrev:Jag tror inte Corrine blev charmad denna gång. Hennes ansikte när han står där och prata med henne? Hon var verkligen obekväm och vilel inte alls ha honom där.
The Buffster skrev:noike skrev:Jag tror inte Corrine blev charmad denna gång. Hennes ansikte när han står där och prata med henne? Hon var verkligen obekväm och vilel inte alls ha honom där.
Det har du kanske rätt i. Jag hoppas det. Men hon föreslog ju ändå att dom skulle träffas någon gång så att ungarna fick leka tillsammans (om jag nu minns rätt), vilket hon ju inte hade behövt göra av ren artighet. Men, men hon kanske bara tycker synd om honom.
The Buffster skrev:5.03 Håller med Off om det mesta. Kanske inte riktigt lika bra som dom två föregående avsnitten, men ändå bra. The Shield är alltid bra.
Blev dock inte så glad över att Mara var med. Hon är så fruktansvärt jobbig och jag hoppas verkligen inte att hon kommer att ha någon stor roll under säsongen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]