Jhon skrev:Jag håller med nolberg. Ni kan inte vara riktigt kloka somtittar på sån skit som Buffy. Vuxna som tittar på barn tv. Visst i brist på en bra porrfilm duger det, men inte annars.
Jhon skrev:Jag håller med nolberg. Ni kan inte vara riktigt kloka somtittar på sån skit som Buffy. Vuxna som tittar på barn tv. Visst i brist på en bra porrfilm duger det, men inte annars.
Jhon skrev:Ai skrev:Men tydligen så har vi iallafall ett bra sexliv eftersom vi hittills inte bytt ut Buffy mot en bra(?) porrfilm iallafall....
Tveksamt
Jhon skrev:Visst i brist på en bra porrfilm duger det, men inte annars.
noike skrev:Jhon skrev:Visst i brist på en bra porrfilm duger det, men inte annars.
Så. Vilken porrfilm ska vi se då?
Gordo skrev:noike skrev:Jhon skrev:Visst i brist på en bra porrfilm duger det, men inte annars.
Jag hoppas verkligen att vi kan få lite bra förslag så att vi kan upphöra med att vara så patetiska.
The Ankh skrev:Gordo skrev:noike skrev:Jhon skrev:Visst i brist på en bra porrfilm duger det, men inte annars.
Jag hoppas verkligen att vi kan få lite bra förslag så att vi kan upphöra med att vara så patetiska.
De finns en jätterolig tecknad med snoppar som hoppar i kondomer och drar ut i krig....
Gordo skrev:Jag misstänker att nolberg och Jhon är samma person.
Ai skrev: fläka oss tills vi ser ljuset och lovar bättring!
Lipton skrev:Ai skrev: fläka oss tills vi ser ljuset och lovar bättring!
Ursäkta, men fläka, heter det inte späka. Det blir bara för roligt om vi ska låsa in oss och fläka oss, helst om man är helt själv.
Lipton skrev:Ai skrev: fläka oss tills vi ser ljuset och lovar bättring!
:D Ursäkta, men fläka, heter det inte späka.
Det skall vara en vilodag för er, en sabbat då ni skall späka er.
Ai skrev:Lipton skrev:Ai skrev: fläka oss tills vi ser ljuset och lovar bättring!
Ursäkta, men fläka, heter det inte späka. Det blir bara för roligt om vi ska låsa in oss och fläka oss, helst om man är helt själv.
Kan man inte göra båda två? Nåt kul lär man ju ha om man är ensam i ett kalt rum!
Jo, jag satt och debatterade vad som lät bäst - men eftersom "späka" också betyder att "stoppa kroppen full av mat" också så lät det konstigt.
A bear skrev:Jhon skrev:Jag håller med nolberg. Ni kan inte vara riktigt kloka somtittar på sån skit som Buffy. Vuxna som tittar på barn tv. Visst i brist på en bra porrfilm duger det, men inte annars.
Det intressanta är ju att Jhon alltså anser att barn-TV i nödfall kan duga som porrfilm. Sade inte Nolberg något om att han gillade småpojkar också?
CheeseGuy skrev:Jhon, förutsatt att du inte bara är rent korkad: kan du inte motivera dina åsikter då? Och så vore det intressant att veta hur mycket du har sett av serien.
Eynosh skrev:Jhon har en skev syn på vad en dålig porrfilm är för något.
http://www.imdb.com/title/tt0274518/
noike skrev:Eynosh skrev:Jhon har en skev syn på vad en dålig porrfilm är för något.
http://www.imdb.com/title/tt0274518/
Men den där är ju varken porrfilm eller, nja, så värst dålig om man är på rätt humör.
A bear skrev:Det intressanta är ju att Jhon alltså anser att barn-TV i nödfall kan duga som porrfilm. Sade inte Nolberg något om att han gillade småpojkar också?
sharatec skrev:A bear skrev:Det intressanta är ju att Jhon alltså anser att barn-TV i nödfall kan duga som porrfilm. Sade inte Nolberg något om att han gillade småpojkar också?
Jag vill gifta mig med A bear. Låt det bli allmänt känt.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare