Tob skrev:Serien verkar ju ha gått bra i USA den här säsongen så jag räknar skarpt med en fjärde säsong, det kanske redan är klart? Nip/Tuck är bra, det är brutalt, tungt att stundtals kolsvart.
sfinx skrev:När får vi se S4?Ruskigt bra säsong. OMG!
S3
Betydligt mer våld, och nya mörka hemligheter.
Tycker ändå att det lämnades många trådar. Abbey kan komma tillbaka,(vilket ONT avsnitt)kommer Matts tokiga naziflickvän tycka det är ok att han dödar hennes far? Vad händer med liket, och transvestiten? Hur stora fel är det på Julias bebis? Nåt fel lär det vara. Christians mamma borde leda till hans far, och hur kommer det mötet se ut? En kuban?
Jag tyckte säsongs avslutningen var var löjligt spännande men med lite väl plötsliga lösningar, så jag undrar undrar om det inte är utlagda trådar nåt av dem?
Stackars Christian. Jag vet att det det var fåfängt, men jag var lite glad för hans skull ett tag. Stackars blåsta Matt. Stackars blåsta Sean. Stackars irriterande Julia. Men framför allt, stackars Anne, ingen lätt uppväxt. Stackars Kimber.
Märkligt misstanke jag hade om the carver var just att den/han/hon skulle kunna tänkas använda attrapp. Fanns det nån ledtråd om det tidigare i nåt avsnitt? Eller bör jag börja oroa mig för mig själv?
Quentin fanns där från och till (men då dumpade jag attrapp teorin)
men jag han var en väl godtagbar carver tycker jag.
Mörker, mörker, mörker...jag ser fram emot nästa.
Funderar dock på
Ava, om hon verkligen är försvunnen. Världen är ju ändå ganska så liten. Speciellt i Nip/Tuck sammanhang.
Lite follow up på vissa patienter vore inte heller helt tokigt.
sfinx skrev:Nip/Tuck har jag inte sett någon tråd och jag tycker att den förtjänar en. Inte för att den kommer i samma klass som Buffy, eller Dead like me, eller lost, men en väl genomtänkt serie ändå.
Jag skulle inte avlida om jag missade ett avsnitt .
sfinx skrev:S3
Märkligt misstanke jag hade om the carver var just att den/han/hon skulle kunna tänkas använda attrapp. Fanns det nån ledtråd om det tidigare i nåt avsnitt? Eller bör jag börja oroa mig för mig själv?
Tam skrev:sfinx skrev:S3
Jag tyckte själv det såg ut lite så i 3x01. Men det var ju svårt att säga hur avsiktligt det var. Men jag var väldigt inne på den idén. Trångsynt som jag är trodde jag det skulle innebära det var en kvinna. Som jag skrev om Liz-finten i 3x15.
Var lite "ska det verkligen vara Quentin som är the carver? vore inte det tråkigt?" ganska länge. Men jag gillade Quentin Costa. Nöjd med att det var han. F ö är jag imponerad av min lillasyster som var helt övertygad om Quentin = carver redan efter 2x15 (Quentins första avsnitt). Det var rätt skarpt av henne tycker jag.
CheeseGuy skrev:Illyria skrev:Det här är en serie jag har planerat att ge en ny chans i sommar.
Oj, varför slutade du se? Hur långt såg du?
Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Illyria skrev:Det här är en serie jag har planerat att ge en ny chans i sommar.
Jag såg 10 minuter av första avsnittet för något år sedan, didn't like it.
Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Illyria skrev:Det här är en serie jag har planerat att ge en ny chans i sommar.
CheeseGuy skrev:Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Illyria skrev:Det här är en serie jag har planerat att ge en ny chans i sommar.
Vad poser sade. Om det inte var på grund av operationsscenerna, för det kan jag förstå.
eynosh skrev:CheeseGuy skrev:Illyria skrev:CheeseGuy skrev:Illyria skrev:Det här är en serie jag har planerat att ge en ny chans i sommar.
Vad poser sade. Om det inte var på grund av operationsscenerna, för det kan jag förstå.
Det är ju som grillkryddan på moset! Skulle jag aldrig klara mig utan. Men ok då.. Tar kanske emot för vissa.
Off skrev:Alltså hur snyggt är inte detta omslaget?
The Buffster skrev:Har nu sett dom första fem avsnitten av Nip/Tuck. Älskar det redan nu och misstänker att jag bara kommer att bli mer och mer fast. Skriver antagligen lite längre kommentarer när jag sett några avsnitt till och inte är så fruktansvärt trött.
The Buffster skrev:Har nu sett dom första fem avsnitten av Nip/Tuck. Älskar det redan nu och misstänker att jag bara kommer att bli mer och mer fast. Skriver antagligen lite längre kommentarer när jag sett några avsnitt till och inte är så fruktansvärt trött.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare