vem klår vem?? (spoiler Buffy och Angel alla säsonger)

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav Matt » tis nov 15, 2005 23:40

Fast den verkliga frågan är väl vem som skulle vinna i en fight mellan en astronaut och en grottmänniska.
Oh look a bad guy!
Kunken Barstol
Användarvisningsbild
Matt
Witch

Inläggav carre » tis nov 15, 2005 23:42

Matt skrev:Fast den verkliga frågan är väl vem som skulle vinna i en fight mellan en astronaut och en grottmänniska.

min mamma :D
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav noike » tis nov 15, 2005 23:43

Matt skrev:Fast den verkliga frågan är väl vem som skulle vinna i en fight mellan en astronaut och en grottmänniska.

Gah! Nu vill jag ju se om A Hole in the World och bara sitta och mysa, men det kan jag inte för jag har ingen glass. Onda Matt!
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Nyx » tis nov 15, 2005 23:45

Besvarade inte den frågan sig själv och svaret är - Illyria! :cry:

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch

Inläggav Angrypuppy » tis nov 15, 2005 23:54

Nyx skrev:Hej Laura och välkommen hit! *Nyx vinkar glatt och sträcker på sig och blir ännu längre av stolthet över att ha rekryterat sin tredje buffyforumit!

Matt skrev:Who would win in a fight?
Buffy the vampire slayer or Xena the warriorprincess?

Oh, don't even go there :rolleyes: . Glad att jag inte var hemma när detta togs upp.

Men, ärligt talat, Spike vs Angel: Soulless Spike slogs visserligen inte heller schysst i In the Dark och Becoming men då lyckades han göra livet surt för Angelus/Angel. Tänk bara vad en soulfull Spike skulle kunna uträtta om han hade tillräcklig motivation, dvs slogs för någon som han älskade? Under sådana omständigheter tror jag han tom skulle rå på en Angelus i högform.
Han är inte lika stor och stark men Spike har:
Passion... It lies in all of us. Sleeping...
...waiting... And though unwanted...unbidden... it will stir...open its jaws, and howl.
8)

Jag håller fullständigt med!!!

Vad tyckte du om filmen igår?

Laura
Time, space and plexiglas.

I'm a leaf in the wind. Watch me soar.
Användarvisningsbild
Angrypuppy
Demon Fodder

Inläggav Nyx » ons nov 16, 2005 0:03

Angrypuppy: Vandra ner till Firefly-delen av forumet och gå in i den spoilermärkta Serenitytråden! See you there! ;)

All worthy work is open to interpretations the author did not intend. Art isn't your pet -- it's your kid. It grows up and talks back to you. - Joss Whedon

Does Joss Whedon even breathe oxygen, or does he subsist on the carbon dioxide that his fans expel in bouts of terror and frustration? - Mark Watches Buffy
Användarvisningsbild
Nyx
Witch

Inläggav VINCE » fre dec 16, 2005 23:22

Whatever
“When anger rises, think of the consequences". -Konfucius
Användarvisningsbild
VINCE
Demon Fodder

Föregående

Återgå till Allmänt om BtVS