sus@n skrev:4) Säsong 5: Fantastisk bra på enskilda avsnitt men som hel säsong...njaa
Men visst, motiveringar är alltid roligt. Sus@n?

sus@n skrev:4) Säsong 5: Fantastisk bra på enskilda avsnitt men som hel säsong...njaa
Tinwiel skrev:Jag håller med dig latarmig, jag fullkomligt avgudar sista hälften av s5 och placerar den därmed på första plats, trots att de inledande avsnitten inte höll måttet. Sen finns några bra avsnitt innan 5x14 också, främst Lineage, Damage och You're welcome.
Sus@n?
sus@n skrev:OBS! Cordelia kan ha att göra med att säsong 5 kändes sämre faktiskt...
VelocityBoy skrev:sus@n skrev:OBS! Cordelia kan ha att göra med att säsong 5 kändes sämre faktiskt...
Så dålig var hon väl inte i s5
sus@n skrev:säsong 4 var hon i.af. med i
VINCE skrev:Jag kan inte avsnitten i huvudet eller jag orkar inte kolla upp det heller men; eh, favoriten måste vara när angel hade varit och hjlpt buffy i smyg med indianerna. Hon dök ju då upp i ett säsong 1 avsnitt. Det var jävligt romantiskt och samtidigt tragiskt. Skall fundera vidare
monkeyboy skrev:VINCE skrev:Jag kan inte avsnitten i huvudet eller jag orkar inte kolla upp det heller men; eh, favoriten måste vara när angel hade varit och hjlpt buffy i smyg med indianerna. Hon dök ju då upp i ett säsong 1 avsnitt. Det var jävligt romantiskt och samtidigt tragiskt. Skall fundera vidare
I Will Remember You, SÅ JÄVLA RÄTT!
Tam skrev:2. Damage (5x11)
Ett av de mörkaste, ett av de roligaste. En favoritscen: scenen där Spike och Dana slåss och det klipps emellan med Angel i sin bil och han säger "She's a vampire slayer". Väldigt snyggt. Och slutscenen förstås.
VINCE skrev:RalfiParpa, ville bara påpeka din coola avatar. Såg rullen igår. Wood var förvånande vidrigt läskig dock frän. Att det var allas favorithobbit fick jag inte reda på förän i sluttexterna.
ANGEL
Look, we're the last 2 people that should be confronting her. She's a slayer. She has every reason to hate us, and she's unstable.
In her mind, there probably aren't any good Vampyrs.
(realizes he mispronounced it like Andrew, then pronounces it correctly)
Vampires.
RalfiParpa skrev:On Topic igen: "Damage" är ett oerhört bra avsnitt.ANGEL
Look, we're the last 2 people that should be confronting her. She's a slayer. She has every reason to hate us, and she's unstable.
In her mind, there probably aren't any good Vampyrs.
(realizes he mispronounced it like Andrew, then pronounces it correctly)
Vampires.
sus@n skrev:Caffe: Kommer resultatet upp på forumet med?
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare