Tompa skrev:Gillade också Sid, förstår dock inte hur en liten docka med pyttearmar och en brödkniv kan ta kål på sex demoner.
Han kan inte dö och är envis som fan. Dessutom är han rätt bra på fällor.
Tompa skrev:Gillade också Sid, förstår dock inte hur en liten docka med pyttearmar och en brödkniv kan ta kål på sex demoner.
Pazuzu skrev:(levande dockor av alla slag är skrämmande).
Buffy: Yeah, but we were fighting a demon.
Snyder: Fighting?
Buffy: Not fighting.
Xander: No, we, uh, left to *avoid* fighting.
Snyder: Real anti-social types. You need to integrate into this school, people. I think I just found three eager new participants for the talent show.
Snyder: Kids today need discipline. That's an unpopular word these days, 'discipline'. I know Principal Flutie would have said, 'Kids need understanding. Kids are human beings.' That's the kind of woolly-headed, liberal thinking that leads to being eaten.
Giles: I, I think perhaps it was a little more complex than, um...
Snyder: This place has quite a reputation. Suicide, missing persons, spontaneous cheerleader combustion... You can't put up with that. You've gotta keep an eye on the bad element. Like those three. Kids. I don't like them. From now on you're gonna see a very different Sunnydale High. Tight ship, clean, orderly, and quiet.
Willow: The creep factor is also heightened. It could be anyone. It could be me! (gets looks from them all) It's not, though.
Snyder: There are things I will not tolerate: students loitering on campus after school, horrible murders with hearts being removed. And also smoking.
Snyder: I don't get it. What is it? Avant-garde?
AKS skrev:Jag gillar också detta avsnitt! Var dock ett tag sen jag såg det så jag ger inte på mig nån längre kommentar denna gång.
fripp21 skrev:Avsnittet var inte jättespännande och den stora frågan om vem som är demonen togs inte hand om. The bad guy var inte ens med förrän han dök upp i slutet. What was that all about?
noike skrev:fripp: skriv vad det är som du sätter inom spoiler, så att folk vet om de kan läsa det.
AKS skrev:Jag gillar också detta avsnitt! Var dock ett tag sen jag såg det så jag ger inte på mig nån längre kommentar denna gång.
Jag gillar fripp21 också.Det är så himla kul att läsa lite längre kommentarer från nån som ser avsnitten för första gången.
noike skrev:fripp: skriv vad det är som du sätter inom spoiler, så att folk vet om de kan läsa det.
I övrigt, yay. Någon till som gillar Puppet Show.
AKS skrev:Du har verkligen hamnat på rätt forum, fripp21. Det känns som du har varit här längre än du har för du har samma stil i dina inlägg som många andra här. Sweet.
fripp21 skrev:AKS skrev:Du har verkligen hamnat på rätt forum, fripp21. Det känns som du har varit här längre än du har för du har samma stil i dina inlägg som många andra här. Sweet.
Vet du hur jag hamnade här? Var på bokhandeln och köpte "Serenity" (the novelisation). Började prata med en mörkhårig skönhet som jobbar där och hon bjöd in till forumet. Jag kallas Nyx på forumet var det sista hon sa.![]()
Och nu är jag här.
Nyx skrev:(Btw, jag vet att det är fusk att jobba i sfbokhandeln eftersom jag automatiskt träffar fler entusiaster... :twisted: )
BUFFY: The school talent show. How ever did you finagle such a primo assignment?
GILES: Our new Führer, Mr. Snyder.
WILLOW: I think they call 'em 'principals' now.
SNYDER: (interrupts) My predecessor, Mr. Flutie, may have gone in for all that touchy-feely relating nonsense, but he was eaten. You're in *my* world now. And Sunnydale has touched and felt for the last time.
gollum skrev:Det är flera vändningar i storyn som gör avsnittet extra intressant, men någonstans blir grundidén med en docka som är levande ganska fånig.
noike skrev:gollum skrev:Det är flera vändningar i storyn som gör avsnittet extra intressant, men någonstans blir grundidén med en docka som är levande ganska fånig.
Nja, jo, det har du rätt i, men precis lika fånigt som vampyrer eller zombies.
Uuuhhh. They give me the wig. Ever since I was little.
There are things I will not tolerate: students loitering on campus after school, horrible murders with hearts being removed. And also smoking.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare