sfinx skrev:Haha...gnälliga jag.![]()
Sean fattade tycke för en docka...
Jag vet faktiskt inte exakt vilket avsnitt de ligger på, ska kolla upp det.
Tinwiel skrev:sfinx skrev:Haha...gnälliga jag.![]()
Sean fattade tycke för en docka...
Jag vet faktiskt inte exakt vilket avsnitt de ligger på, ska kolla upp det.
Haha, jag såg det. Jag har börjat följt Nip/Tuck på SVT nu, det är kul att följa nåt på "riktig" tv också. Min mamma gick ifrån tvn när , ja, du vet.. gud så obehagligt sa hon... mammor gillar inte tv-serier som är lite hmm.. twisted? och mörka?
Edit: Det är lika bra att mammor inte tittar på såna serier. Det är så hemskt pinsamt när folk har sex på tvn när man tittar på tv med föräldrar. Och dom har rätt mycket sex i Nip/Tuck..
Tam skrev:Ah, avsnitt 2x10.
"Sometimes real isn't what what you want." Ain't that the truth! Ehh...
Sean är verkligen über-brutal i sitt uppförande mot Julia. Och Dylan Walsh är SÅ bra på att spela det. Och lustigt hur dom kan visa bröst när dom sitter på en man.
Säsong 3 är på sätt och vis bättre på nåt djupare plan, men säsong 2 där; ungefär vartenda avsnitt den här sträckan lämnade mig med hjärnan bortblåst och i det närmaste chocktillstånd. Good times.
sfinx skrev:Jag antar att bröst inte betraktas som ngt sexuellt på en man.
Tam skrev:sfinx skrev:Jag antar att bröst inte betraktas som ngt sexuellt på en man.
Säg det till hans fru.
Lite objektifiering har, well ok, ganska många dött av. Men det är ju så roligt.
caffeineaddict skrev:3.08. Trodde det var idag. Vet någon vart det håller hus?
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:poser skrev:Hon spelas av Famke Janssen som du b.la. sett i X-men filmerna.
Aha! Jane Grey? Jag tyckte att jag kände igen henne..
Hon var ju ond Bondbrud med det underbara namnet Xenia Onatopp i GoldenEye också. Ingen lysande film, men klart en av de bättre Bondbrudarna.
Angrypuppy skrev:3.09:var det ingen annan som tyckte att sista avsnittet var lite överdrivet äckligt? Jag brukar tycka om serien men det där med faceoff grejen var lite läskig.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare