Spike. Det kan jag oleva med.The Ankh skrev:http://www.allthetests.com/quiz06/dasqu ... 1061694070
You are FAITH. Sexy, wild and unwilling to follow anyone’s rules but your own, you attract attention where ever you go. But it’s not always good attention, and you need to be careful to check your mistrust of people and rules or you’ll end up alone — or in prison.
sjostrand skrev:Jaha, jag blev Giles. Inte så konstigt kanske.
With your 50 % you are: You are Giles. People look to you for help and guidance. Just don't run away from the ones you love.
The Ankh skrev:sjostrand skrev:Jaha, jag blev Giles. Inte så konstigt kanske.
With your 50 % you are: You are Giles. People look to you for help and guidance. Just don't run away from the ones you love.
Oh, då kanske du kan bli BF's pappa? Alla får komma till dig med sina problem... Jag anar en ny tråd:
"Fråga sjostrand"
sjostrand skrev:The Ankh skrev:sjostrand skrev:Jaha, jag blev Giles. Inte så konstigt kanske.
Oh, då kanske du kan bli BF's pappa? Alla får komma till dig med sina problem... Jag anar en ny tråd:
"Fråga sjostrand"
Det låter helt okej, ända till jag tröttnar på att ni inte tar något eget ansvar och flyttar till England!
Fast om ni verkligen behöver hjälp så tänker jag ju komma tillbaka och hjälpa er igen...
The Ankh skrev:Tänk om jag tillexempel (...) utrotar bajare och smider vapen av gungbrädorna i rosenlundsparkens lekplats! Då måste du komma!
A bear skrev:The Ankh skrev:Tänk om jag tillexempel (...) utrotar bajare och smider vapen av gungbrädorna i rosenlundsparkens lekplats! Då måste du komma!
...och hjälpa till!
sjostrand skrev:Folkmord
The Ankh skrev:Hur ska vi genomföra folkmordet?
A bear skrev:sjostrand skrev:Folkmord
Du klassar alltså bajare som folk? Intressant. *skriver upp sjostrand på övervakningslistan*
The Ankh skrev:Hur ska vi genomföra folkmordet?
Man måste ju vänta tills våren. De små liven har ju bara bandy på vintern, så det är svårt att få tillräckligt många att samlas på en plats.
The Ankh skrev:Åh Binchy! Jag blir så avis!
noike skrev:The Ankh skrev:Åh Binchy! Jag blir så avis!
Avundsjuk när du blev Tompa? Sinnessjukt snarare.
Binchy skrev:noike skrev:The Ankh skrev:Åh Binchy! Jag blir så avis!
Sinnessjuka är vi allihopa...
The Ankh skrev:Binchy skrev:noike skrev:The Ankh skrev:Åh Binchy! Jag blir så avis!
Sinnessjuka är vi allihopa...
Jo jo, men Nick Cave! Han e kung!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare