JoeSweden skrev:Gäster är [...]Summer Glau [...] Jewel Staite.
JoeSweden skrev:Hallåj! I morgon sticker jag till London för Starfurys Serenity 2 convent.
Gäster är Nathan Fillion, Summer Glau, Sean Maher, Jewel Staite och Christina (Saffron)Hendricks.konfrencier är nån Neil Roberts från en annan serie.
Återkommer nästa vecka med en rapport och bilder.
JoeSweden skrev:Hallåj! I morgon sticker jag till London för Starfurys Serenity 2 convent.
Gäster är Nathan Fillion, Summer Glau, Sean Maher, Jewel Staite och Christina (Saffron)Hendricks.konfrencier är nån Neil Roberts från en annan serie.
Matt skrev:JoeSweden skrev:Hallåj! I morgon sticker jag till London för Starfurys Serenity 2 convent.
Men vafan!
Kan du pussa Jewel från mig?
JoeSweden skrev:Matt skrev:JoeSweden skrev:Hallåj! I morgon sticker jag till London för Starfurys Serenity 2 convent.
Men vafan!
Hennes man brukar vara med, men han är ganska cool, så han kanske inte misstycker.
Angrypuppy skrev:JoeSweden skrev:Hallåj! I morgon sticker jag till London för Starfurys Serenity 2 convent.
GRRRRR.... det är sånna här tillfällen jag önskar att man bara kunde ta och försvinna några dagar från vardan... Jag hoppas att du kommer att ha det riktigt kul!
ps, ta en riktigt bra, snygg bild på Nathan.
Matt skrev:JoeSweden skrev:Matt skrev:JoeSweden skrev:Hallåj! I morgon sticker jag till London för Starfurys Serenity 2 convent.
Men vafan!
Hennes man brukar vara med, men han är ganska cool, så han kanske inte misstycker.
Säg bara att det är ifrån mig så
Du får ha det så jävla skoj. Jag är inte alls avundsjuk.
Angrypuppy skrev:Det här var kul!
Jag är mest lik River 75% hehe
http://www.fireflyfans.net/features/fireflyquiz.swf
Tomas skrev:killen som satt bredvid mig på rad 10 (plats 109 har jag för mig. Du skrev att du hört om förhandsvisningen från buffyforum och det skulle vara kul att veta vem du är ifall du läser detta) som vann tshirts mm.
Serenity will be out February 8, with a number of Exclusive Australian bonus features. These include A Filmmakers Journey; Joss Whedon Q & A Session (filmed at Sydney's Fox Studios); Extended Scenes and The Green Clan, a featurette on cinematographer Jack Green. Other bonus features include Deleted Scenes; Outtakes; Future History; What's In a Firefly; Relighting the Firefly; Joss Whedon Introduction; feature commentary and an Easter Egg. The UMD will also be available on the same day!
CheeseGuy skrev:Om den australiensiska utgåvan: http://www.dvdbits.com/Serenity will be out February 8, with a number of Exclusive Australian bonus features. These include A Filmmakers Journey; Joss Whedon Q & A Session (filmed at Sydney's Fox Studios); Extended Scenes and The Green Clan, a featurette on cinematographer Jack Green. Other bonus features include Deleted Scenes; Outtakes; Future History; What's In a Firefly; Relighting the Firefly; Joss Whedon Introduction; feature commentary and an Easter Egg. The UMD will also be available on the same day!
Trevligt med lite mer extramaterial, och omslaget är i alla fall bättre än R1:an.
CheeseGuy skrev:Om den australiensiska utgåvan: http://www.dvdbits.com/
AKS skrev:Jag som inte kan se filmen på annat vis blir tvungen att köpa fulversionen av Sereinty. Bastards!
AKS skrev:Jag är för blyg för det. :)
gaspode skrev:en blyg gudinna, lite sött
AKS skrev:noikes beskrivning av sig själv stämmer in på mig också. Fast girl scout-mode då. =)
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]