dizzy skrev:David Boreanaz ska vara med i nästa avsnitt av Punk'd enligt tv.com.
och enligt previewn för nästa avsnitt som var i dagens avsnitt.
Illyria skrev:DB i Punk'd var inte så underhållande. Det han utsattes för var för allvarligt, mer underhållande om det är något lite konstigt/galet som händer.
Tinwiel skrev:Dessutom så är Ashton Kutcher irriterande.
BRUCE CAMPBELL: [Evil Dead 4] will have an all-new story and we're not even sure there will be an 'Ash' character. It will star Ashton Kutcher, too.
PUBLIK: BOOOOOO!
BRUCE CAMPBELL: What? Don't you want to see him get raped by a tree?
AKS skrev:Justin Timberlake-punken var mycket elak, men jag ser den så fort den går i repris (och jag råkar se på MTV då, inte så att jag letar efter JT-punken). Herregud, då han nästan börjar gråta och ringer sin mamma.
Binchy skrev:Kanske inte direkt skådis-spottning, men, men. En av de nyaste killarna på jobbet är ruskigt lik Knox/Holden...
Off skrev:Binchy skrev:Kanske inte direkt skådis-spottning, men, men. En av de nyaste killarna på jobbet är ruskigt lik Knox/Holden...
Slå honom.
Rombat skrev:Off skrev:Binchy skrev:Kanske inte direkt skådis-spottning, men, men. En av de nyaste killarna på jobbet är ruskigt lik Knox/Holden...
Slå honom.
Och skicka runt honom i en låda så vi andra med kan nita aset!
Binchy skrev:Han ser dock inte alls lika "mesig" ut som Knox gör. Han ser rätt muskulös ut, så han skulle nog nita mig rätt snabbt om jag slog till honom.
ey skrev:Binchy skrev:Han ser dock inte alls lika "mesig" ut som Knox gör. Han ser rätt muskulös ut, så han skulle nog nita mig rätt snabbt om jag slog till honom.
det beror ju på vart du slår honom...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare