När Giles sitter i källaren och har två"helvetes hundar" kabanför gallret och man går till magick shopen för att hämta gift att göra pålarna av/i.
vad är det som hjälper en att hitta rätt gift? är det en bok eller liknande? BEHÖVER HJÄLP

_Spiketheonly_ skrev:Hejsan köpte i går Buffy spelet som fungerar på playstation2. för dig som har det eller vet hur man gör hjälp:
När Giles sitter i källaren och har två"helvetes hundar" kabanför gallret och man går till magick shopen för att hämta gift att göra pålarna av/i.
vad är det som hjälper en att hitta rätt gift? är det en bok eller liknande? BEHÖVER HJÄLP
_Spiketheonly_ skrev:Hejsan köpte i går Buffy spelet som fungerar på playstation2. för dig som har det eller vet hur man gör hjälp:
Tror du får EMP-granater som slår ut dem en liten stund, döda dem kan du inte. Om jag minns rätt.planktis skrev:ja har ett probblem.Jag har fasnat på en bana där spelar/är spike och ska hämta något.Det börjar med att man ramlar ner genom en hiss.man går ut och dödar lite monster typ.sen tar man sig igenom ett rumm med en dators hjälp sen dödar man lite hellhundar typ.efter det går jag/spike till vänster och går igenom vad jag gissar e röda larmtrådar som utlöser nåt form av larm sen öppnas 2 glasburar eller va man ska kalla de och 2 zombies kommer ut(eller va de nu e).Och de går inte att döda dem och efter en liten stund förlorar jag utan att ha dött och ja fattar inte hur man gör snälla hjälp mig.!![]()
![]()
Om du plockat upp sådana så ska de finnas bland pålarna och förbandslådorna i ditt inventarie. Sen är det bara att slänga dem på folk.planktis skrev:EMp-granater hur använder man dem???
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare