Jag lutar åt en nia på det här avsnittet. Inte riktigt lika bra som
A Hole in the World, men en värdig uppföljning helt klart, med många

och en del

och en

Wesley.
Det var bra för seriens skull att de inte lyckades få tillbaka Fred, men fan va jag kommer sakna henne. Det var också skönt att Illyria inte blir den upprepning hon verkade vara. (Hur man nu kunde tvivla på ME)
Frågan är ju vad illyria egentligen tänker göra?? Vill hon gå på stadens gator som en vanlig kvinna nu alltså? Det känns som att hon är lite för kraftfull för att komma att vara en kraft att räkna med på de godas sida, så antagligen kommer hon dö eller bli ond igen så småningom...
Wes har det verkligen inte lätt här i livet...
Jag tyckte nog bara att Gunn-delen var lite off...
Varför fokuserar de så på att Gunn "lät henne dö"..
Det hade ju inte påverkat en sekund om de hade vetat att Knox låg bakom det hela, Gunns svek var ju snarare att han fixade in sarkofagen trots att han visste att doktorn var up to no good... Att han trodde att det skulle bli nån annan än de själva som råkade illa ut.
Jag håller med om Harmony, tänkte samma sak där, hon ska inte visa medkänsla om det inte är för att hon tror att hon kan tjäna på det.
Att få Gunn att må lite bättre är inte på en vampyr utan själs agenda.
Jag är väldigt sugen på att se resten av säsongen nu iaf, och förbannar allt och alla på WB för att de lägger ner en sån här fantastisk serie.
EDIT: Jag håller med, Fred måste vara borta nu, så många gånger som de har pekat ut orsaker till att hon inte kan leva vidare. Iofs är det inte helt pålitlig information. Som doktorn som sa att själen "brann upp", hur tillförlitligt är det? Ändå svalde de det, trots "är du säker?"-frågor..
EDIT2:Och Woohoo, jag är ikapp er!