Angel (TV): Complete Seasons 1-5 Box Set (30 Discs)

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Inläggav Tinwiel » sön sep 11, 2005 18:04

Eynosh skrev:Fick en orderbekräftelse idag från Sendit. Betyder nog att dom har dragit pengarna (inte mitt kort, så jag kan inte kolla).

Hmm.. jag fick ingen orderbekräftelse, fick bara order status update. Det är nog för tidigt för orderbekräftelse tror jag.

Helt off-topic: Har ni tips på bra sidor som man kan beställa musik-cds/dvds från? Inte Ginza, CDon... andra sidor?
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Langtry » sön sep 11, 2005 19:12

Kommer inte riktigt ihåg hur Play gör men visst var det så att de drar pengar först när de skickar grejerna?

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo

Inläggav Tompa » mån sep 12, 2005 19:43

Langtry skrev:Kommer inte riktigt ihåg hur Play gör men visst var det så att de drar pengar först när de skickar grejerna?

Yes box.
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion

Inläggav Langtry » ons sep 14, 2005 21:18

Tompa skrev:
Langtry skrev:Kommer inte riktigt ihåg hur Play gör men visst var det så att de drar pengar först när de skickar grejerna?

Yes box.

Good, då är det strax dags för att göra en beställning :D

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo

Inläggav Illyria » mån okt 24, 2005 14:24

Bara en vecka kvar tills boxen släpps nu!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav eynosh » mån okt 24, 2005 14:32

Illyria skrev:Bara en vecka kvar tills boxen släpps nu!

Jag är heltänd, även om jag inte kommer se den tills jul.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav fanimej » ons okt 26, 2005 16:05

Min Angelbox är på "Packing" ifrån Play.com. :D
£110

Hoppas på att få den nästa vecka någongång.. eller kanske veckan därpå. Hoppas de skickar rätt denna gång.. fick angel säsong 4 istället för säsong 2 förra gången jag beställde därifrån.

Ska bli så sweet att ha båda i bokhyllan. Måste bara fixa ett foto med DB (om någon har ett till salu så kan de väll slänga iväg ett PM, gärna med autograf, spelar ingen roll om det är pre-print) som kan stå brevid SMG fotot.
Xander: Nice. Look who's got a bad case of Dark Prince envy.
Dracula: I have no interest in you. Leave us.
Xander: No, we're not going to (imitates Dracula's accent) leave you. And where'd you get that accent Sesame Street? One, two, three — three victims. Mwah, ha, ha, ha!
Buffy: Xander, I'm pretty sure that's Dracula.
Xander: Wow, really? Hey, sorry, man, I was... just jokin' around.
Användarvisningsbild
fanimej
Minion

Inläggav eynosh » ons okt 26, 2005 16:20

Attans! Fic k mail idag från Sendit att jag inte hade några pengar på kortet. Måste fixa det... Vill ju ha min box.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav caffeineaddict » ons okt 26, 2005 16:37

MIN ÄR SKICKAD! :D

*does a happy dance*

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav eynosh » ons okt 26, 2005 16:47

WTF? Sendit tar en postavgift 34 pund???? Beställer från Play...
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Off » ons okt 26, 2005 17:29

caffeineaddict skrev:MIN ÄR SKICKAD! :D

*does a happy dance*

Min också. Yay etc.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav eynosh » ons okt 26, 2005 19:02

Off skrev:
caffeineaddict skrev:MIN ÄR SKICKAD! :D

*does a happy dance*

Min också. Yay etc.

Där var den betald för också på Play. Illyria har inte hört av sig.. Få se om hon beställde trots allt från Sendit.

Blev två kalendrar också.. JM och SMG, kunde inte hålla mig :oops:
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Illyria » tor okt 27, 2005 0:02

Fan! Mitt internet har varit dött så jag kunde inte föra över pengar till kontot och så blev min order hos Sendit canceled. Får se hur jag gör nu, vad som blir billigast osv. Grr!
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor okt 27, 2005 0:05

Eynosh skrev:WTF? Sendit tar en postavgift 34 pund???? Beställer från Play...

Vadå...? Vart står det?
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Illyria » tor okt 27, 2005 0:07

Ja, det undrar jag också. Vill helst beställa från Sendit... När jag beställde var frakten typ £2.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Zaxx » tor okt 27, 2005 0:11

Tinwiel skrev:

Vadå...? Vart står det?

Det är nog en EVIL "hjärta-kanin -> :lovebunny: " som lagt till det på Eynosh order!
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav Tinwiel » tor okt 27, 2005 0:15

Om jag kollar min order hos sendit så står det att jag ska betala 114, 59 pund. Jag kollade min internetbank nu och där har reserverats 1630, 77. Det står inte vem som har reserverat det men det måste ju vara sendit. Enligt Currency converter så ska 114, 59 pund vara 1606, 93 svenska kronor. Det är ju bara 30 spänn för mycket så jag orkar inte klaga, men ja.. är det nåt sånt du menar Eynosh? inte 34 pund dock, kanske 3-4 pund. :)

Mycket pengar... :( att pundet ska vara så dyrt. Nu hoppas jag att boxen bara är fin och oskadd och att sendit har packat den väl. Jag hoppas det, för jag vill gärna gilla sendit, dom har varit trevliga när dom har svarat på ett tidigare mail i alla fall.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Tinwiel » tor okt 27, 2005 0:21

Zaxx skrev:
Tinwiel skrev:

Vadå...? Vart står det?

Det är nog en EVIL "hjärta-kanin -> :lovebunny: " som lagt till det på Eynosh order!

Bad bad Bunny! Så måste det vara. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » tor okt 27, 2005 0:23

Om du lägger boxen i korgen hos Sendit nu står det att frakten är £34! Jag mailar dem och ser om de kan ta min gamla order nu... annars får det blir någon annan affär. Damn it.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor okt 27, 2005 0:34

Illyria skrev:Om du lägger boxen i korgen hos Sendit nu står det att frakten är £34! Jag mailar dem och ser om de kan ta min gamla order nu... annars får det blir någon annan affär. Damn it.

:eek: Va! Men ... dom kan ju inte ha en frakt på 34 pund, det är ju löjligt, det måste vara nåt fel. Ja, dom kan ju inte dra mer pengar av mig i alla fall, om dom har sagt att dom ska dra 115 pund..annars jävlar. Så den billiga frakten gäller bara för dom som förbeställde långt tidigare, eller kom Sendit på nu att det blir dyrare frakt för den stora boxen och lägger på det på priset, men att dom inte kan göra det på boxar som redan är förbeställda? (den där meningen blev krånglig men ni förstår säkert..).
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » tor okt 27, 2005 0:51

Nu har jag mailat Sendit ivarjefall, får se vad de säger. Vill helst inte beställa hos Play, de är inget bra på att packa...
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav eynosh » tor okt 27, 2005 9:39

Illyria skrev:Nu har jag mailat Sendit ivarjefall, får se vad de säger. Vill helst inte beställa hos Play, de är inget bra på att packa...

Beställde två kalendrar tillsammans med boxen. Om dom packas i en och samma förpacknincg kommer det nog gå bra. Fck ju iaf en smärre chock när jag försökte beställa från Sendit..
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Illyria » tor okt 27, 2005 10:42

Tror inte Play brukar packa saker ihop, men du får väl se.

Har inte fått något svar från Sendit ännu, väntar otåligt. £34 i frakt är ju helt galet, vilket jag även påpekade i mitt mail.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav eynosh » tor okt 27, 2005 12:48

Illyria skrev:Tror inte Play brukar packa saker ihop, men du får väl se.

Har inte fått något svar från Sendit ännu, väntar otåligt. £34 i frakt är ju helt galet, vilket jag även påpekade i mitt mail.

Dom packade ihop sist och då var det bubbelplast och massa annat i.. iofs var det böcker. Jag får väl hoppas på det bästa.
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Illyria » tor okt 27, 2005 13:43

Problemet med min order är nu avklarat, det var bara att maila Sendit och be dem dra betalningen igen, nu när det fanns pengar på kontot.

Status: Being Packed :)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor okt 27, 2005 22:45

We thought you might like to know that we shipped a parcel today to

:D

Undra hur många dagar det tar.. jag har glömt hur lång tid det tog med Buffy-boxen, fast den skickades ju från Play och det kan därmed variera.

Och jag som ska flytta till en ny lägenhet och ska köpa Billy bokhyllor och äntligen! ska mina boxar få en riktig plats i en riktig hylla. Härlig känsla. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » tor okt 27, 2005 23:13

Tinwiel: fick du något trackingnr? För det använder väl Play, men jag vet inte hur Sendit hanterar större paket.

Antar att min box kommer skickas imorgon då. Det kan variera väldigt på hur snabbt post kommer fram från UK, ibland har jag varit med om att paket kommit fram över en helg bara, men ibland tar det en vecka.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor okt 27, 2005 23:31

Illyria skrev:Tinwiel: fick du något trackingnr? För det använder väl Play, men jag vet inte hur Sendit hanterar större paket.

Antar att min box kommer skickas imorgon då. Det kan variera väldigt på hur snabbt post kommer fram från UK, ibland har jag varit med om att paket kommit fram över en helg bara, men ibland tar det en vecka.

Nä, inget tracking nummer i mailet i alla fall.. jag ska kolla hemsidan. Nope, inte där heller. Jag har aldrig skickat från sendit förrut så jag vet inte hur dom brukar göra. Det är ju roligt att kolla vart paketet håller hus, tycker jag. Men det kanske dyker upp ett tracking number sedan? Dom har ju precis skickat iväg det. :)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav fanimej » sön okt 30, 2005 13:51

Wie! Nu är min box skickad ifrån play.com, inte en dag försent... 26/10.
Xander: Nice. Look who's got a bad case of Dark Prince envy.
Dracula: I have no interest in you. Leave us.
Xander: No, we're not going to (imitates Dracula's accent) leave you. And where'd you get that accent Sesame Street? One, two, three — three victims. Mwah, ha, ha, ha!
Buffy: Xander, I'm pretty sure that's Dracula.
Xander: Wow, really? Hey, sorry, man, I was... just jokin' around.
Användarvisningsbild
fanimej
Minion

Inläggav eynosh » sön okt 30, 2005 14:09

Hmph, min postades den 27, skandal! Måste övertala lillasystern att kolla igenom skivorna så att dom stämmer också, det blir itne lätt..
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

FöregåendeNästa

Återgå till Shopping