Basket.

Tomas skrev:Då den kritmarkerade basketspelaren
Tomas skrev:Då den kritmarkerade basketspelaren funnits där sedan början av säsong 1 tror jag inte den har något med handlingen i s2 att göra.
AKS skrev:Spoiler S2
Jag tänkte också på om det kanske kunde ha nåt med mamman att göra. Kanske tog hon död på nån och Wallace vet om det? Fast att han törs vara kompis med Veronica då...?
The Buffster skrev:1.18 - 1.22 är fantastiskt bra.
Zaxx skrev:Så... för att göra AKS glad, har jag idag börjat se Veronica Mars... eller börjat o börjat... jag har sett s1ep1 iallfall.
Först var den skittråkig, sen blev den lite rolig, sen blev det grymt bra i slutet. Kanske är ngt att följa ändå?
karykh skrev:Ang. kritstrecken
Jag tror att Wallace mor dödade honom och ersatte honom med en skådespelare, fast innan han träffade Veronica
Zaxx skrev:4. Veronica är ganska het.
00:30 Jay Leno show
Amerikansk pratshow från 2005. Gäster: Skådespelarna Kevin Bacon och Kristen Bell. Musik: Trisha Yearwood.
Gordo skrev:Hela serien
Vart har BackUp tagit vägen? Har han synts till i s.2?
AKS skrev:Gordo skrev:Hela serien
Han dyker nog upp igen. Trots allt var han inte med i så många avsnitt av S1 heller. Jag oroar mig betydligt mer för Wallaces brorsa...
Tomas skrev:Spoiler pilotavsnittets audio commentary
Rob Thomas nämner flera gånger hur de hade problem med hundar och/eller hundtränare och då de tog upp alltför mycket tid under inspelningen så användes de i fortsättningen så lite som möjligt.
AKS skrev:Gordo skrev:Hela serien
Han dyker nog upp igen. Trots allt var han inte med i så många avsnitt av S1 heller. Jag oroar mig betydligt mer för Wallaces brorsa...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare