"The Chosen" - Fake or true ????

Här kan vi prata om det mesta som rör Buffy

Inläggav poser » mån nov 17, 2003 1:05

Varning för spoilers, småspoilers för säsong7!
Dessutom är det väldigt sannolikt att det är fake, så behåll normal puls när ni läser :)

From Tvtome.com
By Cynthia Littleton
2003 - 11 - 17th

« Previous Article - Next Article »

Where do we Go from Here

Sat Nov 15, 2:10 PM ET

By Cynthia Littleton

LOS ANGELES (Hollywood Reporter) - "Were do we go from here" with those words, the most popular cult television show in history faded into black for the final time.

Buffy the Vampire Slayer (News), which to the dismay of millions ended on May 20th, 2003 was that show, and for almost seven years Buffy & the Scooby gang enthralled millions of fans every week.

But like everything in the Buffyverse, nothing stays burried for long, and you can’t keep a good slayer, urm… Slayers down.

That’s right on January 15th, Buffy (Sarah Michelle Gellar, Scooby Doo & Scream 2), Willow (Allyson Hannigan, American Wedding), and Xander (Nicholas Brendon, Children of the Corn 3) will suite up once again to fight the good fight, as films begins.

The Premium Cable channel, Showtime has just inked a deal with Buffy creator Joss Whedon and 20th Century Fox, for a new spin-off "The Chosen" which is set to premiere Summer 2004.

The Show will star Buffy alum’s Allyson Hannigan, Nicholas Brendon, Tom Lenk, Anthony Stewart Head, and Michelle Trachtenberg and will follow the story of the Scooby’s rebuilding the Watchers Council (Watchers found, trained, and guided all the vampire slayers), while Buffy tries to find herself.

So far the recurring guest stars are Eliza Dusku (Tru Calling), David Boreanaz (Angel), Sarah Michelle Gellar, and Donald Sutherland. 20 Episodes have been ordered, but no scripts have been written.

So It looks like you really can’t keep a good slayer down (or at least her friends).

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake

Inläggav Off » mån nov 17, 2003 1:07

vänta vänta vänta [insert amazingly long yell of joy] DET ÄR SÅ DOM SKA KOMMA!!!
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav gaspode » mån nov 17, 2003 1:39

NI MÅSTE SKOJA?

det här är helt otroligt goda nyheter, men kan det verkligen stämma?
vågar inte hoppas :)

Brukar väl alltid vara svårt att få över skådisar från andra kanaler som guest stars?
Aly hade väl nån sitcom på g; Eliza har Tru Calling, David Boreanaz har Angel...
Nej, jag vågar inte hoppas :) Hur pålitliga är TVTome?
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav gaspode » mån nov 17, 2003 1:44

på buffy.nu står det så här ovanför nyheten:

WARNING : THERE IS A VERY HIGH PROBABILITY FOR THIS TO BE A FAKE BECAUSE HOLLYWOOD REPORTER HASN’T CONFIRMED THIS NEWS AND ANYBODY CAN POST A NEWS ON TVTOME.COM !
0:20 AM GMT - THIS NEWS HAS BEEN REMOVED FROM TVTOME.COM
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav Off » mån nov 17, 2003 2:02

:cry: :cry: :cry: :cry:
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Zaxx » mån nov 17, 2003 10:55

sen är det ju återigen bra om ni kan skriva spoiler taggar runt sånt som KAN vara lite spoilande ;)

inte för att det var mkt.. men nått om Watchers Council o grejor :(
Användarvisningsbild
Zaxx
Gay-polis, Buns of STEEL

Inläggav AKS » mån nov 17, 2003 23:41

Detta låter minst sagt otroligt. Tru Calling har inte blivit nedlagt ännu (även om den nog kommer att bli det med tanke på de låga tittarsiffrorna). Anthony Stewart Head helt plötsligt intresserad av att bli en regular igen?! Och sist jag hörde nåt så ska Nick Brendon spela gaykusin till nån tjej i en kommande komediserie. Jag kan inte tro att det är sant, men skulle bli glad om det var sant.
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav poser » tis nov 18, 2003 9:22

nej det stämmer kanske inte, men jag blev lite yr när jag läste det så jag svalde det helt. Förlåt om det var lite impulsivt och det verkar inte vidare troligt att detta kommer hända :/

Gods fingerprints
Användarvisningsbild
poser
Unique snowflake

Inläggav AKS » ons nov 19, 2003 0:16

poser: Inte behöver du be om ursäkt!! Herregud, om det genom ett under skulle råka vara sant så är det de bästa nyheter jag fått sen... well, sen Angel blev Förnyat! :)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Horrabin » ons nov 19, 2003 17:49

Två ord (eller egentligen ett namn) som gör det självklart att detta är fejk:
Donald Sutherland.

Med tanke på Joss åsikter om denna man så tycker jag det är ganska självklart att allting är bluff och båg. Om ni inte vet jag snackar om så kan ni börja med att kolla in Donald Sutherland Is A Big Stupid Idiot
"I wish to do more violence."
Användarvisningsbild
Horrabin
Minion

Återgå till Allmänt om BtVS