AKS skrev:2.3: Bra avsnitt! Nästan mycket bra. Om Lost levererade såna här avsnitt mycket oftare så skulle jag inte ens tveka om att följa serien. Som jag sa innan jag sett avsnittet: ett bra Lost-avsnitt är *bra*. Och detta avsnitt är det.
Hoppas hennes flashbacks är intressantare än alla andras.
Har väl varit två Locke-avsnitt tidigare?
HeY skrev:Vet ni en bra version av 2x03? Den jag laddade ner krånglade ljudet med, de var typ 5 sekunder efter att munnen rört sig på karaktärena. Stör mig så mycket på det så det går inte se på, ngn som vet en som inte hackar med varken ljud eller bild och gärna med bra upplösning också. Inte ngn liten bild som blir suddig när man gör helskärm.
LWes skrev:Varför behövde Jack trycka på knappen, kunnde inte Locke göra det själv? Det kan ju inte ha någon som helst betydelse.
Eynosh skrev:HeY skrev:Vet ni en bra version av 2x03? Den jag laddade ner krånglade ljudet med, de var typ 5 sekunder efter att munnen rört sig på karaktärena. Stör mig så mycket på det så det går inte se på, ngn som vet en som inte hackar med varken ljud eller bild och gärna med bra upplösning också. Inte ngn liten bild som blir suddig när man gör helskärm.
Ladda ner Lost.S02E03.REAL.REPACK.HDTV.XviD-TCM.
AKS skrev:LWes skrev:Varför behövde Jack trycka på knappen, kunnde inte Locke göra det själv? Det kan ju inte ha någon som helst betydelse.
Det var tvunget eftersom Jack då sitter fast i knapp-träsket så att säga. Om Locke hade varit den som tryckte första gången hade jack antagligen vänt honom ryggen och lämnat honom där. Iom att Jack tryckte på knappen så visar han att han, liksom Locke, är orolig för vad som händer om han inte gör det = Locke är garanterad att inte behöva sköta det hela ensam.
Eynosh skrev:Ladda ner Lost.S02E03.REAL.REPACK.HDTV.XviD-TCM.
Illyria skrev:Eynosh skrev:Ladda ner Lost.S02E03.REAL.REPACK.HDTV.XviD-TCM.
Det finns en proper LOL-release nu, och LOL brukar vara bättre (bäst) kvalitet.
HeY skrev:Illyria skrev:Eynosh skrev:Ladda ner Lost.S02E03.REAL.REPACK.HDTV.XviD-TCM.
Det finns en proper LOL-release nu, och LOL brukar vara bättre (bäst) kvalitet.
Jo jag tog den
Bender skrev:2x03
Riktigt bra avsnitt! Spännande och fräscht!
Var det samma kvinna (Katey Segal aka Leela aka Peg Bundy) som Locke pratade med i telefon innan han skulle fara till Australien i en tidigare flashback? Hon som tog betalt för samtalen. Fick för mig att namnen överenstämde!?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]