Eynosh skrev:Ähh BLAH har fel. Svårare än så är det inte.
Och nu när vi konstaterat det... är det inte dags för stenkastningen?
Eynosh skrev:Ähh BLAH har fel. Svårare än så är det inte.
AKS skrev:Eynosh skrev:Ähh BLAH har fel. Svårare än så är det inte.
noike skrev:AKS skrev:Eynosh skrev:Ähh BLAH har fel. Svårare än så är det inte.
Oh! Oh! Jag har en sten! En fin sten. Grå och fin. Jag kan kasta!
Låt den som är utan skuld kasta den första stenen.
noike skrev:Jehova!
caffeineaddict skrev:noike skrev:Jehova!
*kastar sten*
"Well, you did say 'Jehovah'."
noike skrev:caffeineaddict skrev:noike skrev:Jehova!
*kastar sten*
Hey there! No ladies at a stoning!
caffeineaddict skrev:noike skrev:caffeineaddict skrev:noike skrev:Jehova!
*kastar sten*
Hey there! No ladies at a stoning!
Look who's talking, squeaky boy!
noike skrev:Kort och gott: om off-topic hade tillåtits i DVD-forumtråden så hade nog aldrig forumet existerat.
noike skrev:Vilket påminner mig: jag har en massa kilo kött i frysen. Några som vill se Pangs ikväll och ha en köttorgie? Anyone? Bueller? Bueller?
BLAH skrev:jaha..du då!? du har fult hår!
The Ankh skrev:Hahahahaah! Jässes! Tack ladymorgan för att du ledde mig till denna tråd! Nu har jag skrattat tillräcklibgt mycket för att le fåraktigt resten av dagen :-) Wyndham, vilket jävla inlägg! Helt underbart!
Om vi bildar en sekt, vill du leda oss då?
noike skrev:Kort och gott: om off-topic hade tillåtits i DVD-forumtråden så hade nog aldrig forumet existerat.
Just friheten kring off-topic vill jag berömma BF för. Det är så skönt att inte få varningar stup i kvarten bara för att man komemnterat något i stället för att skriva en sida med analyser och teorier. Som någon tog upp, eftersom både Buffy & Angel är "klara" så finns det inte så mycket att teoria om längre däremot delar vi intressen och tycker att det 'är skoj att .. ja.. ha roligt på internet helt enkelt... eh....
noike skrev:Vilket påminner mig: jag har en massa kilo kött i frysen. Några som vill se Pangs ikväll och ha en köttorgie? Anyone? Bueller? Bueller?
Pick me pick me pick me! Jag älskar kött och jag har Ferris Buellers day off" på VHS :-) (Rooney! Urgh!)BLAH skrev:jaha..du då!? du har fult hår!
Som sagt, som Spike skulle sagt: "You have stupid hair"... BLAH är du lite kär i oss? Lite avundsjuk? Stalkar du oss? Hänger utanför dörren, kedjeröker och vill bli insläppt?
En sista fråga till dig BLAH: Amerikanska snacks????!!! Vad äter du själv när du snacksar? (Jag tänkte först avundsjukt att Umeå-träffen blev bjudna på dom där "Onion-flower-thingies" som spike gillar... men det verkar ha varit chips.. fruktansvärt... amerikanskt.. yuck......)
sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
alltid trevligt med saker som brinner
ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
Binchy skrev:ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
Brann inte Eldkvarn 1878? Har du levt så länge?
Binchy skrev:ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann. :)
alltid trevligt med saker som brinner :D
Brann inte Eldkvarn 1878? Har du levt så länge? :eek:
noike skrev:Binchy skrev:ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
Bara första gången. Det blev en revival på 80-talet då man började bänna Eldkvarnskivor också.
noike skrev:Binchy skrev:ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
Bara första gången. Det blev en revival på 80-talet då man började bänna Eldkvarnskivor också.
sfinx skrev:Orkar inte gå in och fixa quote nu.
Jag tycker det har varit en riktigt lärorikrik tråd! Jag har fått reda på massor av saker som jag inte visste eller bara hört hintas om.
Fantastiskt bra redogörelse för forumet historia. Man tackar!
Och all Off topic info! Sjyst.
Ruskigt sjysta inlägg.
Blah: Vad kan vara så illa, det är väl bara trevligt om människor som aldrig annars skulle ha träffas hittar gemensamma nämnare och lär känna varandra?
En stor positiv sak med det här forumet är just det inte är elitistiskt, som många andra forum, jag känner inte att jag måste kunnna citera hela säsong sex, eller kunna alla namn på alla avsnitt. Om det är ngt jag inte vet så frågar jag, och det finns alltid ngn som har svar. Även när det inte gäller Buffy, har du varit inne på bok tråden, har du varit inne på Bronze alls?
Om du bara gick in för att "röra om lite", ska du kanske inte dra citat, så är det lättare att dig framstå som en utomstående betraktare som du verkar vilja göra.
Kanske har du bara intimitets problem?
Men som sagt, jag uppskattar tråden, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
ladymorganlefay skrev:noike skrev:Binchy skrev:ladymorganlefay skrev:sfinx skrev:, jag har inte lärt mig så här mycket sedan eldkvarn brann.
det enda rimliga! BRÄNN BRÄNN BRÄNN.
kul att fler än jag vet att Sfinx är gammal![]()
Binchy skrev:sfinx är väl inte gammal? Har för mig att han (eller är det hon? :? :oops: ) bara är runt 30 - rena barnungen...
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare