Off skrev:Matt skrev:Joey 2x01
En väldigt speciell gäst höjde showen ungefär 100 snäpp
Kevin Smith
Då får man ju nästan ladda hem. Varför ville han vara med där?
Han kanske fick en free shirt and three hundred bucks

Off skrev:Matt skrev:Joey 2x01
En väldigt speciell gäst höjde showen ungefär 100 snäpp
Kevin Smith
Då får man ju nästan ladda hem. Varför ville han vara med där?
Illyria skrev:AKS och ni andra som ser ANTM: har ni problem med att det är segt att ladda hem? Detta är enda serien jag har problem med, minns att det var lika dant förra säsongen, förstår inte varför just en serie är otroligt långsam när jag i övrigt har bra internet och får hem saker fort.
CheeseGuy skrev:Nu måste jag fråga om Americas Next Top Model. Jag har sett ett avsnitt av Top Model Sverige (ungefär så heter det tror jag). Det var bland det vidrigaste jag har sett på TV. Är ANTM väldigt annorlunda, eller är det helt enkelt inte min grej, eller är ni bara konstiga?
Matt skrev:Jag gillar svenska versionen av ANTM. Är det ingen annan som gör det?
CheeseGuy skrev:Det var inte direkt låga produktionsvärden och lamhet som gjorde att jag inte gillade avsnittet jag såg... Jag skulle nog inte klara av någon version, känns det som.
AKS skrev:Jag brukar inte gilla realityserier över huvud taget, men denna och American Idol och Hell's Kitchen tilltalar mig enormt. Särskilt ANTM följt av Hell's Kitchen.
Illyria skrev:Finns det ingen bättre tracker än demonoid för ANTM? Jag blir galen på att behöva klicka på manual announce hela tiden för att få den att ens gå upp till 15 kb/s
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare