Bender skrev:AKS> Jag hittade inte vem du menade!?
Har dom dumpat Mac? :cry:
noike skrev:Det tror jag inte men Mac har aldrig varit en major player. Att Meg är med tycker jag är en indikering på att huvudmysteriet är om henne.
CyberAL skrev:i rollen som Cordelia så lever Charisma rätt mycket på spela dum -grejen.. och även om hon fick en mer seriös roll i Angel så är hon alltid lite comic relief.. rätt likt Joey i Vänner.. lite svårt att tänka mig henne i en 100% seriös roll.. så jag håller med.. funkar inte riktigt..
LWes skrev:gaspode skrev:2.01:
Guttenbergs dotter verkar ganska kul
Vet någon om hon var med på bussen eller inte?
Crossoverdeckare
Veronica Mars
High school-noir med ett brutalt flickmord och en icke-rapporterad våldtäkt som säsongens röda tråd är kanske ingen helt tippad folk-favorit. Men så är det: Veronica Mars uppskattas lika mycket av grånande popkritiker som av riktiga tonåringar. Dessutom av samma orsak - ett ruskigt välavvägt manus.
Veronica tillhörde det populära gänget i skolan men blev outsider efter mordet på bästisen Lily. Nu hjälper hon pappa på detektivbyrån med halvfåniga utredningar. Som i en gammaldags pusseldeckare kan tittaren lösa varje avsnitt i kapp med Veronica, men den stora mordhandlingen ligger alltid ett steg före. Amanda Seyfried från Mean Girls gör en kul Laura Palmer i sin återkommande flashbackroll som Lilly. Läckerbiten Kristen Bell håller Veronica på rätt avstånd från både bitter bitch och actionbrallis. Bäst är Enrico Colantoni (Galaxy Quest), en sällsynt mänsklig tv-pappa.
AKS skrev:Jag tycker att den skribenten slagit huvudet på spiken. Håller med om nästan allt, t.o.m. formuleringen "halvfåniga utredningar". Bra!
Illyria skrev:Är det inte samma med alla nya digitalboxar, det är väldigt begränsat tekniskt, ny teknik som är sämre än den äldre? Läste något om att du bara kan sätta digitalboxen att spela in från en kanal, inte programmera från flera som du kan göra med videor?
AKS skrev:Jepp, HDD blir det nu. just nu funderar jag på denna eftersom den klarar Xvid: http://www.hembiobutiken.se/produkt.asp?pgrpnr=113000 . Vet dock ännu inte om den klarar av att man ser på en kanal och spelar in från en annan samtidigt. I värsta fall blir jag tvungen att köpa en sån spelare och då får man lita på VHS-spelaren den gång program sänds samtidigt. Helt sjukt att man ska behöva tänka så...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]