poser skrev:Batman begins, ninjafet.
poser skrev:Batman begins, ninjafet.
Film 2: Uppdrag Miami Beach
poser skrev:adolvsson skrev:Film 2: Uppdrag Miami Beach
Best. Title.
Om det ändå bara var jag som kom på den, damn noike, damn him and his subject skills.
Binchy skrev:Sedan måste jag med eftertryck berömma Joaquin Phoenix prestation i Gladiator. Hans minspel är formidabelt, och Commodus är verkligen obehaglig.
Binchy skrev:Sedan måste jag med eftertryck berömma Joaquin Phoenix prestation i Gladiator. Hans minspel är formidabelt, och Commodus är verkligen obehaglig.
Tob skrev:Binchy skrev:Sedan måste jag med eftertryck berömma Joaquin Phoenix prestation i Gladiator. Hans minspel är formidabelt, och Commodus är verkligen obehaglig.
Vad glad jag blir nu. Hans skådespeleri framkallar (ta mig fan) rysningar hos mig. Appropå det, Gladiator - Extended Edition släpptes ju i dagarna. Måste köpa, måste, måste ha, måste äga.
noike skrev:Binchy skrev:Sedan måste jag med eftertryck berömma Joaquin Phoenix prestation i Gladiator. Hans minspel är formidabelt, och Commodus är verkligen obehaglig.
Raka mostsatsen här -- hans överspel får det att vända sig i magen på mig.
AKS skrev:Hehe, jag har slarvläst trådtiteln ett tag nu och hela tiden tänkt: "Vad för serie är Uppdrag Miami Beach?" Oops!
noike skrev:AKS skrev:Hehe, jag har slarvläst trådtiteln ett tag nu och hela tiden tänkt: "Vad för serie är Uppdrag Miami Beach?" Oops!
Nåja, det är ju en serie också.
AKS skrev:noike skrev:AKS skrev:Hehe, jag har slarvläst trådtiteln ett tag nu och hela tiden tänkt: "Vad för serie är Uppdrag Miami Beach?" Oops!
Nåja, det är ju en serie också.
Eh... Vilken serie då? My God, jag tror alla går in för att göra mig förvirrad ikväll. Det är en konspiration för att göra mig galen, jag bara känner det på mig.
AKS skrev:Aha! Där ser man. Mina kunskaper om Polisskolan-serien kan helt klart förbättras. :)
adolvsson skrev:Det pratades om ett Polisskolan-maraton här i småland i somras. Det blev aldrig av. Jag tror vi missade något viktigt där.
Som en förtidig död orsakad av akut galenskap.
noike skrev:adolvsson skrev:Det pratades om ett Polisskolan-maraton här i småland i somras. Det blev aldrig av. Jag tror vi missade något viktigt där.
Som en förtidig död orsakad av akut galenskap.
Till jul? I tapeworms hus? (Nej, jag har inte frågat honom om saken, men han kan bara säga nej och då får vi helt enkelt tränga oss på.)
noike skrev:Binchy: Jag har sett Gladiator tre-fyra gånger, Jaquin är lika hemsk alla gångerna. Jag har inte sett EE, men jag tvivlar starkt på att jag kommer ändra åsikt.
AKS skrev:Capturing the Friedmans
Mycket bra dokumentär. Gripande och intressant. Extramaterialet bör ses.
4 av 5
qarlsson skrev:Såg förövrigt Crash igår. Vissa bitar störde mig men överlag en förbaskat engagerande film. Och jag kan inte få nog av Don Cheadle.
caffeineaddict skrev:Crash var en sådan film som fångade mig helt och hållet medan jag såg på den och som kändes alldeles utmärkt precis efteråt, men som jag har börjat kunna hitta brister i efteråt ju mer jag har tänkt på den. Men likväl mycket bra.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]