Illyria skrev:Förfärlig är ju långt ifrån vad piloten var, hade den varit det hade jag inte fortsatt titta. Den var inte klockren för mig första gången jag såg den, men vid omtittar har jag ändrat mig. Kan ju sägas att det inte är en pilot som "går ut stort" (och sen inte kan leverera) men den presenterar serien väldigt väl och allt bygger på från där. Hellre det än platt fall.
Grunnen til at jeg forsatte å se på serien etter piloten var pga. jeg visste at det var så mange som likte det, så det måtte jo vær noe godt i det. Men angrer uansett ikke

noike skrev:Lwes: visa av orden på norska är konfunderande men att läsa är oftast inte svårt. Talad norska beror på dialekt.
Skulle jeg skrevet på dialekten min kunne jeg garantert dere at dere ikke hadde skjønt noe!
AKS skrev:Peefy: Kommer inte ihåg det där "Life's a bitch..." När sa hon det? I vilken situation? Däremot så kan jag hålla med om Paris Hilton. Stunt casting som inte direkt är inspirerande. Däremot gillar jag stunt castingen av makarna Hamill/Rinna, det måste jag erkänna.
Jeg har heller ingenting imot kjente skuespillere som dukker opp, men tror nok neppe Paris Hilton kan regnes som "skuespiller".