Tinwiel skrev:What! Undeclared är en serie från samma producent som har gjort Freaks and Geeks, säger imdb. Hur har jag kunnat missa detta? Så ni rekommenderar serien? Är den värd att slösa bandbredd och hårddiskutrymme på?
caffeineaddict skrev:Tinwiel skrev:What! Undeclared är en serie från samma producent som har gjort Freaks and Geeks, säger imdb. Hur har jag kunnat missa detta? Så ni rekommenderar serien? Är den värd att slösa bandbredd och hårddiskutrymme på?
Most definitely!
Tam skrev:Sett igenom Freaks and Geeks mina sjukdagar här. Verkligen en helt underbar liten bit tv-historia. Kände allt.
noike skrev:Tam skrev:Sett igenom Freaks and Geeks mina sjukdagar här. Verkligen en helt underbar liten bit tv-historia. Kände allt.
Off, se. Så här ska man förehålla sig till F&G och inte att sitta och vara butter över att det är för lite sitcom.
Off skrev:För lite sitcom har jag aldrig sagt. För lite humor, för lite drama gråare än betong har jag sagt. LC SUGER!
Off skrev:Tinwiel skrev:Off har fel.
Redan där slutade jag ta dig på allvar.
Off skrev:För vi har alla lärt oss att den stora massan alltid har rätt. Aja jag ska försöka se fler avsnitt. Har inte haft något sug alls att se vidare bara.
Tinwiel skrev:Off skrev:För vi har alla lärt oss att den stora massan alltid har rätt. Aja jag ska försöka se fler avsnitt. Har inte haft något sug alls att se vidare bara.
Är det du som är den stora massan eller jag och noike? ;)
noike skrev:Tinwiel skrev:Off skrev:För vi har alla lärt oss att den stora massan alltid har rätt. Aja jag ska försöka se fler avsnitt. Har inte haft något sug alls att se vidare bara.
Är det du som är den stora massan eller jag och noike?![]()
Nja, Off har en poäng. Fucking Masses. Den stora massan har gjort så att the Inside försvann, och Undeclared, och en massa andra serier som är för bra för att glömmas bort.
Touched by an uncle.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare