LWes skrev:Fan, jag ska inte avslöja för folk hur mycket serier jag följer, för dom kan tro att jag är galen.
LWes skrev:Tob: Du har den bästa serielistan hittills (förutom mig) tror jag.
LWes skrev:Haka på The Amazing Race också den här säsongen väl.
Du vet att du vill.
LWes skrev:TVÅ FAVORITER FRÅN TIDIGARE SURVIVOR SKA VARA MED!
Tob skrev:LWes skrev:TVÅ FAVORITER FRÅN TIDIGARE SURVIVOR SKA VARA MED!
Nu har jag ifs bara sett Palau och Panama, men varför inte Rupert? har svårt att tänka mig att någon survivor någonsin skulle vara skönare än han.
noike skrev:Kanske, kanske:
Alias
Off skrev:Min gissning är en viss tjej från en viss serie. Annars hade noike inte rört serien med en tång. Please tell me i'm right!?
caffeineaddict skrev:och mängden klockrena gästskådisar (för många att nämna, men Ricky Gervais och Michael K. Williams/OMAR! är ju nästan lite extra coolt).
caffeineaddict skrev:De flesta skådisar som inte heter Michael Vartan eller Jennifer Garner har alltid varit Alias starkaste sida, både birollsskådisarna (Victor Garber, Ron Rifkin m.fl.) och mängden klockrena gästskådisar (för många att nämna, men Ricky Gervais och Michael K. Williams/OMAR! är ju nästan lite extra coolt).
Lono skrev:caffeineaddict skrev:De flesta skådisar som inte heter Michael Vartan eller Jennifer Garner har alltid varit Alias starkaste sida, både birollsskådisarna (Victor Garber, Ron Rifkin m.fl.) och mängden klockrena gästskådisar (för många att nämna, men Ricky Gervais och Michael K. Williams/OMAR! är ju nästan lite extra coolt).
För att inte tala om David Cronenberg.
CheeseGuy skrev:Och Joel Grey! Briljant casting.
adolvsson skrev:CheeseGuy skrev:Och Joel Grey! Briljant casting.
Oh, det (eller dom) avsnittet (eller avsnitten) måste jag leta reda på. Joel Grey har varit en personlig favorit sen jag såg Cabaret första gången.
Off skrev:Min gissning är en viss tjej från en viss serie. Annars hade noike inte rört serien med en tång. Please tell me i'm right!?
Att det skulle vara mindre Jennifer Garner hjälpte också till.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare