LWes skrev:och om Tom och Erica inte vill spela Lois & Clark kan vi göra det.
Vi blir bara smartare och smartare ju mer vi postar, LWes. Just den idén känns dock så fantastisk att jag inte kan toppa den just nu. Hehe.
LWes skrev:och om Tom och Erica inte vill spela Lois & Clark kan vi göra det.
AKS skrev:Promoaffisch för Smallville S5. Ej för känsliga personer. (Liten bit ner på sidan.) Kan kanske anses vara mild spoiler också.
http://www.tv-land.se/forum/index.php?s ... ntry162614
"We're gonna have a brand spanking new title sequence. Completely new graphics, completely new everything," Gough said.
The new credits will include Erica Durance as Lois, who returns for 13 episodes.
CyberAL skrev:5x01 - Actionfylld början!
Härlig start på säsongen! Mycket action och flera gamla "väntat ända sen starten" -saker inträffade. Chloe är ÄNTLIGEN fullt införstådd med vem Clark är och var han kommer från.. skönt! Lex blir mer och mer läskig, har vi sett det sista av den snälla Lex nu tro? När våra två kryptoniska vänner började bombardera polisbilar med sina blickar så lät det som en scen från star tre, lite väl mkt ljud där va? Slutligen.. Lana och Clark ett par? WOOHOO!! Och James Masters som Brainiac... WOOHOO!
Off skrev:Kick ASS!
Jag somnade nog till lite men exakt när förlorade Clark krafterna? Direkt efter att han puttat in the bad guys i rutan?
CyberAL skrev:Off skrev:Kick ASS!
Jag somnade nog till lite men exakt när förlorade Clark krafterna? Direkt efter att han puttat in the bad guys i rutan?
jepp, när solen gick ner, han blödde på handen.
Tinwiel skrev:Ok, nu kommer jag att göra en dum grej, jag ska börja se en serie utan att ha följt föregående säsonger.. Vill ju också se Smallville s5.. *tjurar lite* Ska genast ladda.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare