Angel (TV): Complete Seasons 1-5 Box Set (30 Discs)

Här kan ni sälja saker, eller tipsa om bra websiter att shoppa från!

Inläggav Langtry » ons aug 24, 2005 22:06

Nu kan man köpa bägge boxarna för ca 235 £...

http://www.sendit.com/video/item/7000000104745

That'll put marzipan in your pie plate, Bingo!
Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo

Inläggav eynosh » ons aug 24, 2005 22:11

Varifrån har dom fått tag på buffyboxen? Den var väl totalt slutsåld??

Edit: Man kan köpa enbart buffyboxen med. Verkar vara ett nysläpp av den då den släpps samtidigt..

Edit 2: Japp, även Play har listat buffyboxen.

Edit 3: Edit 2 kom efter Illyrias post.
Senast redigerad av eynosh ons aug 24, 2005 22:14, redigerad totalt 2 gånger.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Illyria » ons aug 24, 2005 22:12

Eynosh skrev:Varifrån har dom fått tag på buffyboxen? Den var väl totalt slutsåld??

Den ska släppas nu i oktober igen. Vet inte om den kommer vara exakt samma med nummer och brev men det är annars samma box.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav eynosh » ons aug 24, 2005 22:15

Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Off » ons aug 24, 2005 22:22

Det kanske får bli att beställa den från sendit i dagarna. Axel verkar ju inte ta in den.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Illyria » ons aug 24, 2005 22:24

Eynosh skrev:Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..

Varför inte boka nu? Pengarna dras ju inte förrän den skickas ändå.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » ons aug 24, 2005 22:39

Illyria skrev:
Eynosh skrev:Tror jag får ta och beställa boxen snart. Vågar inte vänta till veckan innan den släpps..

Hmm.. undra om man får avboka då, om man skulle ändra sig och beställa den nån annanstans ifrån? Då skulle man ju kunna förboka på Sendit redan nu..
We're like the world's gayest ninjas!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav Tompa » ons aug 24, 2005 22:42

Tinwiel skrev:
Illyria skrev:

Hmm.. undra om man får avboka då, om man skulle ändra sig och beställa den nån annanstans ifrån? Då skulle man ju kunna förboka på Sendit redan nu..

Klart att du kan avboka. Iaf på Play och amazon, Sendit har jag ingen kol på.
Bernard: What time is it?!
Manny: Half-ten.
Bernard: Half-ten?! Half-ten?! I've never been up at half-ten! What happens? - Black Books
Shane: So, if I'm a cocksucker . . .
Ronnie: What do you mean "if"? - The Shield
Dawn Summers Appreciation Society = Alba

"You're dead! You're a dead man, Pryce! You're dead!"
.::Wesley Wyndham Pryce - Rogue Demon Hunter::.
Användarvisningsbild
Tompa
Minion

Inläggav Tinwiel » ons aug 24, 2005 22:46

Tompa skrev:
Tinwiel skrev:
Illyria skrev:

Klart att du kan avboka. Iaf på Play och amazon, Sendit har jag ingen kol på.

Mmm... och det är ingen annan som har beställt tidigare från Sendit? Är dom vettiga att ha att göra med?

Edit: Boxen beställd nu på Sendit, kör på det tills vidare. Nu kommer jag att ha två st "my Precioussssss". :D

8)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Ort: Kramfors (bor dock på Hisingen för tillfället) Ångermanland FTW! (och Hisingen också)

Inläggav eynosh » tor aug 25, 2005 10:01

Illyria skrev:

Mjo, får göra det. Tar oc beställer frå Sendit lite senare idag.
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Illyria » tor aug 25, 2005 11:21

Tinwiel skrev:Boxen beställd nu på Sendit, kör på det tills vidare. Nu kommer jag att ha två st "my Precioussssss". :D

Nu har även jag beställt, en hel låda med Angel känns lite nervöst... jag har aldrig köpt någon så dyr dvd tidigare. Well, jag har ju tid att vela/ångra mig också ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » tor aug 25, 2005 20:02

Illyria skrev:
Tinwiel skrev:Boxen beställd nu på Sendit, kör på det tills vidare. Nu kommer jag att ha två st "my Precioussssss". :D

Nu har även jag beställt, en hel låda med Angel känns lite nervöst... jag har aldrig köpt någon så dyr dvd tidigare. Well, jag har ju tid att vela/ångra mig också ;)

Mmm, jag förstår vad du menar, men jag köpte Buffyboxen och den var ju ännu större. Jag skulle aldrig ha erkänt för nån "vuxen" där hemma att jag hade köpt dvder för 2000 kr..

Det här känns lite nervöst också, mest för att jag är nervös för att det ska vara nåt fel på den, att den är skadad eller att nån av skivorna är konstiga, som det var för vissa med Buffyboxen. Min box var helt ok, lite kantstött i locket, och några repiga skivor, som dock ändå fungerade.

Men vad fina dom kommer att vara, när dom står bredvid varandra. 8)
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Langtry » tor aug 25, 2005 20:05

Åh, Krastapopolis. Den här tråden är inte bra för min ekonomi, finns en massa annat att lägga pengarna på men...

Jag borde inte köpa boxen, känner dock mig själv så väl så jag vet att i slutändan kommer den att stå i hyllan bredvid Buffy-boxen =)

Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo

Inläggav eynosh » tor aug 25, 2005 20:16

Beställt den från Sendit jag med nu.
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Tinwiel » tor aug 25, 2005 20:19

Eynosh skrev:Beställt den från Sendit jag med nu.

Yay! Nu börjar nedräkningen! :D
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » tor aug 25, 2005 20:21

Tinwiel skrev:Det här känns lite nervöst också, mest för att jag är nervös för att det ska vara nåt fel på den, att den är skadad eller att nån av skivorna är konstiga, som det var för vissa med Buffyboxen. Min box var helt ok, lite kantstött i locket, och några repiga skivor, som dock ändå fungerade.

Exakt det är jag också nervös för och dessutom en för mig ny butik, I don't like it. Hoppas verkligen boxen klarar transporten bra och att alla skivor är felfria, vilket jobb att kolla igenom alla så de funkar... Så fort jag får boxen blir det s5-maraton ivarjefall.

Nu har jag ingen Buffy-box att ställa den bredvid men den kanske kan få stå brevid LOTR-boxen och se snygg ut ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav eynosh » tor aug 25, 2005 20:31

Jag som inte kommer kunna gå igenom skivorna =/ Undrar om man kan få syrran och göra det.. Iaf få henne och kolla att jag inte har fått några skivor i kopia.

Tinwiel: Jag började min nedräkning för över en månad sen ;)
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Langtry » sön sep 11, 2005 9:33

Nå'n som har handlat från detta ställe: http://www.dvd.co.uk

De har boxen för 121.99 £ inkl frakt så vad jag kan förstå är det ett rätt bra pris =)
Inte lika billigt som sendit men billigare än tex play.com

Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo

Inläggav caffeineaddict » sön sep 11, 2005 10:27

Langtry skrev:Nå'n som har handlat från detta ställe: http://www.dvd.co.uk

De har boxen för 121.99 £ inkl frakt så vad jag kan förstå är det ett rätt bra pris =)
Inte lika billigt som sendit men billigare än tex play.com

Hm? Jag förbeställde min från play.com för £112.99 inkl. frakt.

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Langtry » sön sep 11, 2005 11:10

caffeineaddict skrev:Hm? Jag förbeställde min från play.com för £112.99 inkl. frakt.

Sorry, my bad. Hade sett lite fel.
Play kommer nog att få min beställning också =)

Användarvisningsbild
Langtry
Zeppo

Inläggav Off » sön sep 11, 2005 11:16

Nu har jag beställt min box från play också. Vet inte varför jag gjort det från Play. De kommer säkert sparka mig mellen benen igen.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Illyria » sön sep 11, 2005 15:48

Play kanske har lärt sig packa bättre sedan förra året?

Jag undrar när det ska komma bilder på hur boxen ser ut innuti...
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » sön sep 11, 2005 16:47

Allra billigast är väl Play eftersom man inte behöver betala frakt där. Jag har beställt från Sendit, dom har tydligen inte så dyr frakt, så jag tänkte testa. Hoppas att dom packar bra.

Oktober blir en rolig månad. Jag fyller ju år då, så jag får försöka intala mig själv att boxen är min "present" till mig själv (när jag får ångest över hur dyrt det blir..). Och så nya DM-albumet i oktober.. Det är för lång till oktober, vill ha allt nu!!
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav Illyria » sön sep 11, 2005 17:04

Det skiljer £1.60 i priset hos Play och Sendit med frakt, stora summor ;)

Tyvärr lär väl inte Angel-boxen komma fram förrän i november, eftersom den släpps den 31a men det finns annat att se fram emot i oktober också, VM-boxen t ex :)

Jag har också lite ångest över att det är en så dyr box och att den innehåller Cordelia... men jag försöker bortse från sånt.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav Tinwiel » sön sep 11, 2005 17:29

Hahaha, "innehåller Cordelia". :D Du gillar inte Cordelia? (jag fick en bild i skallen av att varje box hade en Cordy inom sig som poppade ut när man öppnade den).
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav AKS » sön sep 11, 2005 17:32

Snacka om storsäljare om så var fallet. Illyria -- som verkligen tycker illa om Cordy -- är ju inte direkt representativ för den målgrupp som skulle bli alldeles till sig om varje box faktiskt innehöll en Cordelia. =)
Last.fm | Avatar av: B-F

Well done. Here come the test results: "You are a horrible person." That's what it says: a horrible person. We weren't even testing for that.
-- Portal 2

A pit is not complete without a Freeman climbing out of it.
-- vortigaunt i Half-Life 2: Episode 2
Användarvisningsbild
AKS
Official Goddess

Inläggav Tinwiel » sön sep 11, 2005 17:42

Haha.. roligt var det i alla fall. Jag är kluven när det gäller Cordy, det är ingen favoritkaraktär, men hon kan vara rätt så rolig ibland.

Glöm inte att den också innehåller Wes, Illyria, Fred och Faith! :D Själv skulle jag hellre vilja att nån av dom poppade upp ur boxen.
Being Human
Användarvisningsbild
Tinwiel
barnsligt skräp

Inläggav noike » sön sep 11, 2005 17:44

Tinwiel skrev:Glöm inte att den också innehåller Wes, Illyria, Fred och Faith! :D Själv skulle jag hellre vilja att nån av dom poppade upp ur boxen.

En popcorn-Faith?! LYSANDE! Men eftersom det inte är säkert om det faktiskt följer med så behåller jag mina Angel-"böcker" och skippar boxen.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav eynosh » sön sep 11, 2005 17:46

Fick en orderbekräftelse idag från Sendit. Betyder nog att dom har dragit pengarna (inte mitt kort, så jag kan inte kolla).
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav Illyria » sön sep 11, 2005 17:57

Eynosh: jag har fått en orderbekräftelse en gång i veckan, eller det är mer en status-notering, pengarna dras inte förrän de skickar boxen.

Jag har väldigt svårt för Cordelia, för att uttrycka det milt, som tur är finns det ju andra bra saker med Angel men hon drar verkligen ner hela serien för mig. (gillar karaktären i BtVS dock)

Det kunde t ex följt med figurer av karaktärena till boxen som en rolig detalj, nu funderar jag på att köpa en Illyria separat :)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

FöregåendeNästa

Återgå till Shopping