Matt skrev:Deadwood säsong 3 kommer inte förräns 2006
Det är väl ingen nyhet, eller?
LWes skrev:I morgon ska jag i skolan så jag måste sova, men jag vill inte stänga av Big Brother! Klockan är ju bara 15.40 där... Ja, jag erkänner, jag prenimurerar på Big Brother Live 24/7 Feed!
Om jag går upp tidigt imorgon har dom inte gått och lagt sig ännu så då hinner jag se lite!
Jag är beroende!
Tob skrev:Har dem senaste dagarna sett Survivor säsong 7 Panama. Favorit nummer 1 är givetvis Rupert, hur skön som helst, att han skulle åka kändes som ett faktum men ändå blev jag bedrövad. Sen Jon, ett kapitel för sig, fattar inte hur man kan med att ljuga ihop att sin mormor/farmor har dött. Känns ju helt absurt.
LWes skrev:Tob skrev:Har dem senaste dagarna sett Survivor säsong 7 Panama. Favorit nummer 1 är givetvis Rupert, hur skön som helst, att han skulle åka kändes som ett faktum men ändå blev jag bedrövad. Sen Jon, ett kapitel för sig, fattar inte hur man kan med att ljuga ihop att sin mormor/farmor har dött. Känns ju helt absurt.
Bra gjort!
Ja Rupert är bäst!
Johnny Fairplay är rolig!
qarlsson skrev:Kommissionen
noike skrev:Det är posers fel, men på ett trevligt sätt. Jag knarkar Two Guys and a Girl och äter glass. Livet blir nog inte bättre än så här.
Yog-Sothoth skrev:qarlsson skrev:Kommissionen
Flickvännen satt och slökollade på det men jag tyckte det var så pinsamt att jag tvingade henne att byta till sportkanalen (och jag hatar idrott över allt annat på den här himlakroppen), dessutom satt jag med ryggen mot TV:n. Terroristfilmer på svenska... ryyysss...
noike skrev:Det är posers fel, men på ett trevligt sätt. Jag knarkar Two Guys and a Girl och äter glass. Livet blir nog inte bättre än så här.
poser skrev:noike skrev:Det är posers fel, men på ett trevligt sätt. Jag knarkar Two Guys and a Girl och äter glass. Livet blir nog inte bättre än så här.
Vänta nu här, kollar du på tgg ?
Im happy.
August 9, 2005: Jane Joins Jake in Progress
Jane Espenson has joined the writing/producing team of the ABC comedy Jake in Progress. The second season of the sitcom, starring John Stamos, is expected to return to ABC's schedule midseason in 2006.
Off skrev:LWes skrev:Off skrev:Någon som sett serien?
ja
Ooooooooooook. Är den så dålig som jag tror då?
noike skrev:När man tittar på säsong två av Two Guys and a Girl, är det knäppt att utbrista i ett högt "oh captain, my captain" när Nathan Fillion kommer in i avsnittet?
dizzy skrev:Tyckte tyvärr att Fillion var tråkig i Two Guys and a Girl, men det var förstås före Firefly. Men serien var ju underbar, åtminstone i början.
AKS skrev:Känns som att JE hamnat på en show som inte är värd henne.
dizzy skrev:Tyckte tyvärr att Fillion var tråkig i Two Guys and a Girl, men det var förstås före Firefly. Men serien var ju underbar, åtminstone i början.
Tillfällighet att ni tar upp den nu precis som canal+ visar Traylor Howards första avsnitt av Monk? Har inte sett henne på ett tag :)
Off skrev:Serien blev ju bara bättre och bättre.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]