Therealbuffy skrev:Ja tycker Lorne e söt....
vampiredoll skrev:Therealbuffy skrev:Ja tycker Lorne e söt....
Bra det.. så man slipper vara ensam om det alltså =P
GoodGlory skrev:Är alla demoner i Buffyverse sexuellt kompatibla?
Yog-Sothoth skrev:Andrew, däremot, visar ju en del tecken på en tvetydig läggning...
vampiredoll skrev:Yog-Sothoth skrev:Andrew, däremot, visar ju en del tecken på en tvetydig läggning...
Ja, Andrew verkar vara mer lagd åt det hållet med tanke på hur han pratar om Spike m.m. Fast Andrew är jättegullig.
Binchy skrev:GoodGlory skrev:Är alla demoner i Buffyverse sexuellt kompatibla?
Om man ska blanda in logik i det hela (kanske inte en bra idé, men, men) så tror jag man måste ha lika många kromosomer för att kunna alstra liv ihop. Men ser man bara till akten i sig, så finns det ju sjuka människor som våldför sig på djur, så sexuell kompatibilitet, om man inte har höga krav, funkar nog över många artgränser.
I Bargaining säger visserligen högste Helliondemonen att hans "män" brukar skada flickorna de våldtar, så där verkar inte vara mycket kompatibilitet...
Eisa skrev:jag är nog sjuk i huvudet, men jag tycker att lorne är oerhört snygg.
Eisa skrev:nej, faktiskt inte. lorne är Sjukt snygg...trots att han är grön.
Eisa skrev:Jag Vill Ha Lorne...Nu.
JRT skrev:Nej, jag tror inte han är homosexuell. Vi har hört honom säga flera gånger att om han bara inte var grön skulle han minsann ta tjejen själv (om Cordelia i s3, tror det var i Waiting in the Wings). Dessutom var anledningen att han ansågs som en slashas i Pylea som ung att han hängde efter tjejer istället för att vara ute och slåss som sin kusin. Fast jag undrar förstås om begreppen homo/hetero överhuvudtaget finns bland demoner - vampyrer möjligen beroende på vad deras mänskliga variant var.
-He's totally grooming you.
-You think? He does call me Dan the Man.
I'll let you in on a little secret, Landok. While the rest of you boys were off hunting, I was down at the water hole chatting up the senoritas
I mean, if I thought she'd like to wear green, I'd be elbowing you out of the way. But she's out of my league.
wyndham skrev:I Harm's Way uttrycker faktiskt en manlig assistent sina förhoppningar:-He's totally grooming you.
-You think? He does call me Dan the Man.
HARMONY
Don't forget about Wesley. I get the vibe that he's, like, totally crushing over Fred.
OFFICE GIRL #1
(scoffs)
Mr. Wyndam-Pryce? Everyone knows he's—
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare