Ett stor grej för Serenity är ju att så många som möjligt ser den på bio för att chansen att det ska komma uppföljare. Och chansen att för oss i Sverige att den ska komma ut på internet innan premiären den 4 november är ju stor.

noike skrev:Jag är väldigt skeptisk till biokedjorna i Sverige över huvud taget, speciellt sedan de la på 5kr i avgift för att man minimerar deras jobb genom att boka över Internet.
Yog-Sothoth skrev:Preaching to the choir, baby. Är det inte bättre att försöka övertala folk som inte känner till filmen än oss Browncoats/semi-Browncoats som säkert kan tänka sig att åka till en annan stad för att se filmen? Typ dvdforum, andra stora filmforum, etc.
JoeSweden skrev:Oj. Jag ger mig.![]()
Det var egentligen bara ett utlägg som spann vidare på en idé från Browncoats forumet på serenitymovie.com. men jag antar att de är skrajare där att filmen inte ska gå bra för det är ju USA siffrorna som gäller för att det ska bli några sequels. Jag lägger ner denna diskussion. Man ska inte skriva en massa när man är hur trött som helst.![]()
Hursomhelst, så tänker jag jobba stenhårt för att få ut budskapet om Serenity i höst. Om det är några som vill joina så kom gärna med förslag och berätta vad just du kommer att göra.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare