Lipton skrev:Igår på 5:an var det en film med både Christian Kane och Marc Blucas, Summer Catch tror jag den hette.
Glorificus skrev: Min mamma är dock tonårsfilmsbesatt och har den på video
caffeineaddict skrev:En 13-årig Jewel Staite i X-Files 3.08. Även om jag måste erkänna att jag tycker hon ser äldre ut, så man börjar ju undra om hon inte är en sån där som bluffar lite om sin ålder.
Yog-Sothoth skrev:caffeineaddict skrev:En 13-årig Jewel Staite i X-Files 3.08. Även om jag måste erkänna att jag tycker hon ser äldre ut, så man börjar ju undra om hon inte är en sån där som bluffar lite om sin ålder.
Det låter sannolikt. Jag har verkligen svårt att tro att hon var 20 eller vad det nu var i Firefly. På samma sätt som att jag tycker att Angelina Jolie ser ut att vara minst 35+...
gaspode skrev:Yog-Sothoth skrev:caffeineaddict skrev:En 13-årig Jewel Staite i X-Files 3.08. Även om jag måste erkänna att jag tycker hon ser äldre ut, så man börjar ju undra om hon inte är en sån där som bluffar lite om sin ålder.
Det låter sannolikt. Jag har verkligen svårt att tro att hon var 20 eller vad det nu var i Firefly. På samma sätt som att jag tycker att Angelina Jolie ser ut att vara minst 35+...
Jag tycker det låter rätt osannolikt jag..![]()
Här finns bilder från hennes olika serier, och jag har iaf inga problem med att tro på att hon är tolv när den näst understa (Are You Afraid of the Dark? The Tale of Watcher's Woods) spelades in.
Hon skriver i sin blogg om sin 23-årsdag nu i sommar, men om hon fejkat sin ålder så lär hon ju ljuga i bloggen förstås.
Yog-Sothoth skrev:Har du länken till hennes blogg? Är det förresten den sidan där hon alltid inleder med "Dear Roj"?
karykh skrev:http://www.walken2008.com/index.html
caffeineaddict skrev:karykh skrev:http://www.walken2008.com/index.html
Hehe! Schwarzenegger vs. Walken 2008? Vet inte om det egentligen är så "bra", men det lär bli en jävla cirkus.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare