noike skrev:a bear: var det unrated eller pg-13-versionen?
A bear skrev:noike skrev:a bear: var det unrated eller pg-13-versionen?
Katten vet. Nertankad. Gissningsvis PG13. Men såvida inte unrated-versionen är fullständigt annorlunda (som i andra skådisar, annat manus etc) står alla mina problem fast, skulle jag tro.
noike skrev:A bear skrev:noike skrev:a bear: var det unrated eller pg-13-versionen?
Katten vet. Nertankad. Gissningsvis PG13. Men såvida inte unrated-versionen är fullständigt annorlunda (som i andra skådisar, annat manus etc) står alla mina problem fast, skulle jag tro.
Mer våld, blod och ett helt annat slut har jag för mig. Och med slut så menar jag sista halvtimmen eller så. Jag är inte helt säker för jag har inte sett någon än -- jag väntar på dvd-släppet och unrated. Varulvsfilm och pg13 fungerar inte.
Tob skrev:Glorificus: Det låter som en film som jag skulle kunna tycka är väldigt bra. Jag placerar den på impuls-köp-listan. En farlig lista då jag oftast varken bekymmrar mig om pris eller vad det egentligen är för film.
Glorificus skrev:Tob skrev:Glorificus: Det låter som en film som jag skulle kunna tycka är väldigt bra. Jag placerar den på impuls-köp-listan. En farlig lista då jag oftast varken bekymmrar mig om pris eller vad det egentligen är för film.
Och jag sätter Maskinisten på min lista... intelligent, snygg thriller med Christian Bale låter som ett måste att se. CB som för övrigt haft mycket att göra med att jag gillar "barn i krig"-filmer, tack vare mästerverket Empire of the Sun.
CheeseGuy skrev:Nu har jag också sett Batman Begins. Jag kan bara instämma med Yog och AI, en mycket bra film.
Jag såg f.ö. den på bio, vilket inte händer särskilt ofta nuförtiden. Jag hade glömt hur underbart det är. Det har ju klagats än del här, men jag har faktiskt ännu inte varit med om en dålig bioupplevelse.
sharatec skrev:När jag var och såg Batman begins (underbar film, förresten!) var det inte förrän efteråt som jag kom att tänka på att det var länge sedan jag var med om en så städad biopublik... Folk höll faktiskt klaffen under filmen! Inga jävla mobiltelefoner! Sådant värmer hjärtat...
RalfiParpa skrev:Såg Ghost World för sjuttielfte gången idag. Världens bästa film. Punkt slut.
RalfiParpa skrev:Såg Ghost World för sjuttielfte gången idag. Världens bästa film. Punkt slut.
Yog-Sothoth skrev:CheeseGuy skrev:Nu har jag också sett Batman Begins. Jag kan bara instämma med Yog och AI, en mycket bra film.
Jag såg f.ö. den på bio, vilket inte händer särskilt ofta nuförtiden. Jag hade glömt hur underbart det är. Det har ju klagats än del här, men jag har faktiskt ännu inte varit med om en dålig bioupplevelse.
Det låter som att du har haft otrolig tur med dina bioupplevelser! Fast du kanske är aningen mer tolerant än jag, Binchy och andra som har ondgjort sig över swin som väsnas på bio?
CheeseGuy skrev:Yog-Sothoth skrev:CheeseGuy skrev:Nu har jag också sett Batman Begins. Jag kan bara instämma med Yog och AI, en mycket bra film.
Det låter som att du har haft otrolig tur med dina bioupplevelser! Fast du kanske är aningen mer tolerant än jag, Binchy och andra som har ondgjort sig över swin som väsnas på bio?
Det är mycket möjligt, men ändå, jag tror t.ex. aldrig att jag har varit med om att det har ringts/pratats i mobiltelefoner eller att folk har snackat mycket (mer än enstaka kommentarer då och då).
Binchy skrev:Jag gillar att kommentera det jag ser, men då lutar jag mig mot den jag är med och viskar en kort kommentar. Sitta och diskutera och analysera får man ju göra hemma.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]