JoeSweden skrev:Hejsan. Jag vill inte spamma, men jag tänkte att här finns ju likasinnade svenska Browncoats! Jag har precis startat en svensk fansida för Serenity och jag har nära kontakt med UIP. Den är under ständig uppbyggnad så kolla in ofta. Här kommer allt som händer med Serenity i Sverige att stå. Planerar att dra igång en kampanj senare, men det är inte klart ännu, detaljer kommer att stå på sidan inom kort. Men jag kan ju säga att det kommer att behövas Browncoats i Stockholm, Göteborg och Malmö samt ett antal studentstäder.
Sidans namn då?
http://www.hittarivertam.nu
"Keep Flyin´"
Off skrev:Tjenixen Joe. Du hittar nog ett rejält antal personer från studentstäder här. BFare är placerade överallt pga kommande kupp följt av världsherravälde.
JoeSweden skrev:Den 4:e november passar kanske bra att ta över Sverige? 8)
noike skrev:JoeSweden skrev:Den 4:e november passar kanske bra att ta över Sverige?
Nej. Då hade jag tänkt se Serenity. Dagen efter är jag ledig däremot.
Off skrev:Summer Glau. Den sötaste och goaste tjej jag nånsin träffat
Sant?
JoeSweden skrev:Off skrev:Summer Glau. Den sötaste och goaste tjej jag nånsin träffat
Sant?
Yep,det är hon.Jag och Summer i min avatar. På Starfurys convent Serenity sista april 2005, Heathrow.
http://www.starfury.co.uk
AKS skrev:Jag måste få säga att jag aldrig tyckt att Summer varit ens i närheten av vacker vare sig i Waiting in the Wings eller i Firefly. Knappt ens söt. Hon gör sig absolut bättre "som sig själv" om ni förstår vad jag menar.
JoeSweden skrev:me and the cap´n
JoeSweden skrev:Planerar att dra igång en kampanj senare, men det är inte klart ännu, detaljer kommer att stå på sidan inom kort. Men jag kan ju säga att det kommer att behövas Browncoats i Stockholm, Göteborg och Malmö samt ett antal studentstäder.
Glorificus skrev:JoeSweden skrev:me and the cap´n![]()
Jag har också träffat Captain Tightpants - helt surrealistisk upplevelse! Det stämmer verkligen det där med utseendet på video/bilder och i verkligheten, även om det tog mig ett antal minuter att inse att snyggingen någon meter bort var Nathan. Tyvärr kunde jag inte prata med människan (enda gången den kvällen jag ville kasta en hink vatten på Christian Kane), men det var desto roligare att försöka kommunicera med miner och gester. Kameran jag höll i var också till hjälp.JoeSweden skrev:Planerar att dra igång en kampanj senare, men det är inte klart ännu, detaljer kommer att stå på sidan inom kort. Men jag kan ju säga att det kommer att behövas Browncoats i Stockholm, Göteborg och Malmö samt ett antal studentstäder.
Umeå-student signing up for duty. Vi är ett stort gäng som väntar på Serenity här.
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare