FRED: I am so sick of holding everything up around here. First Wesley leaves, then Angel, and Cordy. I-I'm sick of taking care of everything and paying bills and making peace and plans and keeping my chin up— God, I am so sick of my chin being up!
GUNN: You know what, just electrocute me know, 'cause I don't know what kind of alien female thing—
FRED: I thought it would get better when Angel came back. I-I thought I would finally be able to breathe again.
GUNN: Fred, no one forced this responsibility on you—
FRED: Well, who else was gonna do it? Who else was gonna hold everything up after you left me all alone? (breaks down, crying) You died and left me all alone!
GUNN: (goes to hold her) Shh... It's OK, baby.
Flisa skrev:Söta Fred! Det är inte bra att försöka hålla sin "chin up" för länge..
Angel: "No one's going to jail, Fred. I told you, a heist like this, I've done it a million times."
Fred just stares at him.
Angel: "Okay. Maybe twice, but I'm good at it. I swear!"
Gunn: "Uh, you're *not* counting the time we stole the crazy making death shroud that nearly killed us, right?"
You died and left me all alone
This is so much harder than it looks on Batman.
ELLIOT: Gwen, that is a twelve thousand dollar watch.
GWEN: And now it's surrealism.
ANGEL: Just this once I'll ignore the fact that you're within fifty yards of my son. Just this once.
A bear skrev:Jag tycker iofs att det i mångt och mycket är ett standaloneavsnitt. Arcen (om man nu kan kalla "Hitta Cordelia" en arc) ligger mest och puttrar i bakgrunden medan Angel måste leta upp en mystisk pryl... hela storyn med inbrottet och Gwen får liksom ta över.
Binchy skrev:Och stackars Cordy är fortfarande kvar på det högre planet. Hon verkar lite väl "impotent" för att vara ett högre väsen.
Eisa skrev:var det bara jag som reagerade när gwen fick angels hjärta att börja slå och han kysste henne?
Wesley: I had to raise him. Angel is— necessary.
LILAH: (puts his belt behind his neck to pull his face to hers) For what?
WESLEY: Fighting people like you. (leans in for a kiss)
LILAH: (rolls off the table, onto the floor, lands on top of Wes) Good news is, you might've done me a favor. Soon as he dried off, Angel kicked Connor out of the hotel. Poor little guy, friendless, homeless... (bites Wes's thumb) umm... (panting) looks like Connor's gonna need someone who cares, like a big sister, or a... Mrs. Robinson, if that's what he's into. (Wes rolls over on top of her, glaring) I thought you liked the bad girls, Wes.
WESLEY: I don't need to hear your evil plans.
LILAH: No, it just turns you on, knowing I have 'em.
WESLEY: Shut up, Lilah.
LILAH: Make me.
Wes slides down her body off screen, and Lilah starts to writhe and moan.
Tea skrev:Vill ha mer Wes, FÖR LITE WES och är det bara jag eller.. blev dork-wes helt plötsligt lite sexig??
Glorificus skrev:Tea skrev:Vill ha mer Wes, FÖR LITE WES och är det bara jag eller.. blev dork-wes helt plötsligt lite sexig??
*förvirrad* Men... har du inte tyckt det tidigare?![]()
Tea skrev:Glorificus skrev:Tea skrev:Vill ha mer Wes, FÖR LITE WES och är det bara jag eller.. blev dork-wes helt plötsligt lite sexig??
*förvirrad* Men... har du inte tyckt det tidigare?![]()
nee, har isf tyckt att David är vackrare, men nu, med ruffsigt hår och iförd en tuffing-roll har han blivit otrolig sexig *raor*
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare