AKS skrev:Vad har du rökt, noike? And can you point me in the direction towards it?
Sånt du frågar dina elever ?
AKS skrev:Jag anar ett avatarbyte för noike snart... Steve Guttenberg iförd Jaynes mössa.
Vad har du rökt, noike? And can you point me in the direction towards it?
;)
AKS skrev:Stackars noike. Gör förresten inget om du inte kommer ihåg böjningarna. Jag vet inte ens vilket språk det är. :)
AKS skrev:Nu är du bara oartig... Det var inte länge sen jag var på Irland, men jag kunde ändå inte se att det var irländska så vad är det som är så enkelt med det?
Glorificus skrev:Fick mail från Amazon.com i natt: ""Veronica Mars:Complete First Season" (DVD) is now available for pre-order."
Jag ser att den redan är #288 på dvd-listan. Och den siffran lär stiga (eller tekniskt sett sjunka).
bumbi skrev:Glorificus skrev:Fick mail från Amazon.com i natt: ""Veronica Mars:Complete First Season" (DVD) is now available for pre-order."
Jag ser att den redan är #288 på dvd-listan. Och den siffran lär stiga (eller tekniskt sett sjunka).
vad kostar frakt å tull å sånt
lr vad kostar det totalt sett om man beställer den därifrån?
Illyria skrev:Hittade ytterligare en artikel om boxen, dvdtimes.co.uk skriver att det kommer vara "English, French and Spanish subtitles", det visste vi inte sedan tidigare? Widescreen och engelsk text, det är ju egentligen det viktigaste och det är precis vad vi får! Och de beskriver bonusmaterialet som "Bonus features include the Creator's Cut of the Pilot episode, deleted scenes, extended takes and a gag reel."
Summer-camp camaraderie was in abundance in room 6B, and the über-friendly cast members were definitely part of the gang. That included new guest performer Charisma Carpenter, a former Chargers cheerleader whose cult-TV track record ("Buffy the Vampire Slayer" and "Angel") made her the girl most likely to rock the "Veronica Mars" fans' world.
"What will you be playing?" one man wanted to know.
"A bitch," Carpenter said with a honeyed smile. "In a bikini."
And after Thomas answered questions about the show's San Diego locations (Yes, Oceanside High will make more appearances); the new season (Yes, the dead Lilly Kane will be back); and the challenges of airing opposite "Lost" in the fall ("TiVo 'Lost,' " was his advice); one audience member summed it up for everybody.
"This show is so much better than any award you could give it. Thank you."
Tob skrev:Annars tycker jag omslaget är katastrofalt. Känns inte alls som den speglar serien överhuvudtaget. Känns som någon fånig ungdomsdeckare (vilket det tekniskt sett är på sätt och vis), och hoppas verkligen dem byter ut den.
"A bitch," Carpenter said with a honeyed smile. "In a bikini."
noike skrev:Tob skrev:Annars tycker jag omslaget är katastrofalt. Känns inte alls som den speglar serien överhuvudtaget. Känns som någon fånig ungdomsdeckare (vilket det tekniskt sett är på sätt och vis), och hoppas verkligen dem byter ut den.
Men omslaget är till för att sälja boxen till folk som itne har sett serien, inte för att det ska se snyggt ut i bokhyllan. Kolla bara på tidningar, om du formger ett omslag så att det blir skitsnyggt så säljer det inte alls. Däremot om du blaffar på med glättigt papper, mycket färger och stora rubriker så blir det slutsålt. Design skrämmer bort folk, för de har ingen som helst smak alls.
Tob skrev:Är det så du menar, att folk har dålig smak, och att en sådan design går hem bland gemene man?
Glorificus skrev:Fick mail från Amazon.com i natt: ""Veronica Mars:Complete First Season" (DVD) is now available for pre-order."
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]